Gå til innhold

Nettopp kommet hjem fra legevakten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kjempe smerter og blødde litt tidligere. Ikke tante blod heller, bare litt på papiret og etter jeg hadde vært på do!

Jeg klarte å presse noen dråper ut, slik de kunne ta en test der. Den var negativ. Alt legen gjord var å klemme på magen min, å si jeg kanskje har svangerskap utenfor livmoren, å at han ikke kunne gjøre annet enn å henvise meg til en gynokolog..

Sa ingenting om hva det kunne innebære ellernoe. Han synes også det var rart at jeg har testet pos.og neg. om hverandre!

Er kjempe lei akkurat nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda *klem* men det er jo ikke sikkert, og hvis der er en exu så er du utrolig heldig som oppdager det så tidlig! Når skal du på gyn da? Håper det går bra med deg!!

Skrevet

Fikk beskjed om å ringe i morgen! Forklare sittuasjonen, slik at jeg får en undersøkelse så fort så mulig! Men kan en gynokolog finne ut om det er exu?

Sitter her som det spørsmåls tegnet!

Skrevet

de vil ta en invendig ul og se om det er en spire og om den er der den skal være. Håper du får de svarene du vil ha imorgen :) Det er et forum som heter, ufrivillig abort, og der kan du jo lese litt hva de som har opplevd exu har skrevet? Regner med du vil få svar på mange av die spørsmål ved å lese gamle innlegg på den sida. Det gjorde i alle fall jeg da jeg begynte å blø..

Skrevet

uff da..lykke til

Skrevet

takk.... sitter her med kjempe smerter og griner! Kunne ønske jeg kunne fått svar i dag!

Skrevet

Huff da....sender deg en stor trøsteklem!

Skrevet

Vil ønske deg lykke til i morgen!

Håper du får det svaret du ønsker!!

Skrevet

det forstår jeg godt! jeg var så heldig at de sendte meg rett på akutten for å få en gynekolog til å se på meg. Jeg var veldig glad for det.. spis smertestillende, kanskje det hjelper litt på det fysiske. Håper du klarer å ikke ta sorgene på forskudd, selv om det ikke er enkelt! Tenker på deg.. *klem*

Skrevet

Vil bare gi deg en god klem, si at jeg føler med deg og håper du får svar veldig raskt.

Lykke til,

Skrevet

nå har begynt å blø igjen:( lurer på om jeg først skal dra til fastlegen i morgen! Vet at hun tar seg tid til å snakke med meg!

Tusen takk for hilsner!

Legger meg om ikke så lenge, slik at vente tiden til i morgen ikke tar så lang tid!

Skrevet

Hei sanne, lykke til i morgen.. skal tenke på deg....

klem

Skrevet

huff. sender over en stor klem.

Håper du får svar i morgen!

Skrevet

Da blir jeg værende på msn imorra for å høre resultatet!!

Skrevet

Sender deg en stooor klem & mange tanker, Sanne!

Skrevet

Uff da... det er ikke lett når du ikke får noe info om hva som foregår!! Jeg ble sendt på legevakta for en stund siden for fastlegen trodde det var svangerskap utenfor livmor. Da ble jeg sendt på ultralyd med en gang, så vi fikk svar på det. Selv om dette var sent på kvelden.. Måtte være der over natta også. Så rart du bare ble sendt hjem igjen da!

Lykke til i morgen!! Håper det går bra!

Skrevet

takk skal dere ha! jeg får ikke sove, er ikke trøtt:(

Virket som legen ikke helt tok mer seriøst! Siden testen som ble tatt der ikke var pos. så han sa det kunne være det, å skrev ut rekvisisjon å sa jeg måtte få time i morgen! Skjønner lite selv.. men håper ting ordner seg.. Har ikke like mye smerter lengre heller.

Var sykepleiern som var best beskymret for meg!

akkurat nå har jeg ingen smerter:)

Skrevet

Mamma til turbo: hadde du svangerskap uten for liv mor?

Skrevet

Håper det gikk bra i dag.

Så fælt at du bare ble sendt hjem uten noe informasjon!

Masse klemmer til deg!

Skrevet

Tok de blodprøver av deg og sjekket hcg nivået ditt i blodet?

Ja, jeg har sneket meg inn her og tittet fra 1. trimester, men har både hatt SA og EX.U, så jeg vet litt allikevel...

*krysser fingrene for deg*

Skrevet

Hei, sanne 2pp!!!

Hvordan går det med deg idag???

Skrevet

Det går bra!! Fikk ikke sove i natt, lagt å vridd meg i smerter! Begynte også blø skikkelig! (mer enn vanlig) Har sovet til ca nå.. Så har ikke fått vært hos gyno. Men nå stresser jeg ikke så mye.. Har det vært noe gale, så kommer vel det ut!

tusen takk for tanker og støtte :)))

Skrevet

Skal du ikke ta kontakt med dem heller??

Skjønner at du ikke har fått sovet, hadde ikke jeg heller gjort... Lurer bare på hva som har gjort at du blør, ikke noe koselig for å si det sånn.

Er det tanta som kom i natt da eller?? Og du har nok rett i at hvis noe skal ut, så kommer det!

Håper du har det bedre idag ihvertfall. Leste det du skrev i går, og har tenkt en del på deg...

Skrevet

legen min har ferie, så tar en tur til på legevakten i kveld tror jeg... er framdeles litt usikker på hva det er... siden har testet pos og neg. om hverandre!

Skrevet

Hei,

mener ikke å skremme deg og håper virkelig alt er bra, men dersom det er mistanke om exu er det viktig at du kommer deg til gyn. slik at du får sjekket opp. Exu kan være farlig, og det er viktig å få sjekket opp ellers kan det gå ut over muligheten din til å bli gravid senere (har nylig ett eksempel på dette i vennekretsen). Krysser alt jeg har for deg - men kom deg til lege/legevakt på nytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...