2barns mamma i juli-08?? Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Idag er jeg 12+0!!!! Gud hvor jeg har lengtet etter denne dagen!!! hehe.. så dette er vel min siste dag her inne hos dere her!!! Hopper elegant over på 2. trimester fra i morgen av!!! LYKKE TIL ALLE DERE, OG VELKOMMEN ETTER!!! STOOOR KLÆM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 ÅÅÅÅ, grattis!!! Jeg skjønner jubelen din INDERLIG godt - går bare og venter på at det er min tur.... (er 11+1 i dag, men blir ikke "rolig" inni meg før en UL jeg skal ta når jeg er i min uke 13 - "bare" 2 uker igjen...). Hopp elegant over du, L&T - og nå håper jeg du kan slappe godt av og kooose deg med magen og underet som skjer!! Du går det beste trimesteret i møte nå, vet du. Og vi andre, vi kommer snart etter!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2006 Takk takk for d! * hopper så elegant som jeg bare klarer!!!* *ler HØYT* var på UL på onsdag (2. aug) og det var beroligende å se det lille hjerte slå.... tårene kom... *humrer* Men ja.. nå skal jeg slappe heeelt av og koooooooooooose meg med magen og spiren!! Ser deg snart i 2. trimester da!! Klæm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå