Gå til innhold

Hurra, endelig var d vår tur, d ble en gutt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig 9 dager over termin kom den vakre gutten vår. Vi som trudde d skulle bli en jente, lurte oss godt den magen der! Har en jente fra før, så d er klart at d var stas!

Han ble født mandag 24. juli, og siden hodet hans lå skeivt i fødselskanalen, måtte vi ha hjelp for å få han ut, han ble tatt med sugekopp. Hadde ikke noe bedøvelse så jeg må innrømme at d var veldig vondt når d holdt på, men en fantastisk følelse når vidunderet ble lagt rett opp på brystet mitt. Måtte ta hastekeisersnitt med den første, og da ble jeg jo snytt for den opplevelsen. Så ja veldig vondt men absolut verdt d!

Gutten var 3980gram og 54 cm lang. Hodet var på hele 38 cm, og hvis han ikke hadde stått skeivt så hadde jeg klart å få han ut selv sa jordmor og gynekolog. Måtte jo klippe litt siden han ble tatt med sugekopp, så var ganske hoven og øm den første tiden, men nå begynner d å hjelpe og uansett så er d mye bedre nå enn etter keisersnittet.

I morgen er gutten vår 14 dager gammel og vi koser oss stort alle sammen. Han er jo bare helt nydelig, den vakreste gutten på denne jord : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:) og lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:-)

Skrevet

gratulerer så masse:)

gler meg til det er min tur :)

Skrevet

Gratulerer en masse med lille gutten deres!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye..Jeg gleder meg så fryktlig mye til å møte min prins også:)

Skrevet

Gratulerer :-) og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...