Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Åh, for en deilig følelse og endelig ha nådd den første milepælen! Nå bare gleder vi oss, og venter på det etterlengtede nurket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg&sambo er foreldre Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 Samme her:):)begynner virkelig å skje ting framover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 Gratulerer det er veldig deilig følelse å være over de 3 mnd og man kan si det til alle.Nyt resten . Er selv 13+4 på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugler Skrevet 9. august 2006 #4 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, er endelig over jeg også! Veldig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gresshoppa Skrevet 11. august 2006 #5 Del Skrevet 11. august 2006 Hei Ja den følelsen er bra. Er nå 13+1 og det føles godt. Men jeg er dessverre ikke kvitt kvalmen ennå, men det går sikkert over snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillespiren 2 Skrevet 11. august 2006 #6 Del Skrevet 11. august 2006 Hei jenter! Gratulerer med første store etappe=) jeg er 14+0 og begynte min neste etappe med ambulanse og sykehustur=( Fikk store blødninger og kraftige smerter. Jett om jeg var redd for den inne i magen da. Men alt var bra til med han/henne=) Heldigvis! Var mye liv der inne, og den lille lå å suttet på tommelen sin=) Lykke til videre jenter=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå