Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Åh, for en deilig følelse og endelig ha nådd den første milepælen! Nå bare gleder vi oss, og venter på det etterlengtede nurket!
jeg&sambo er foreldre Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Samme her:):)begynner virkelig å skje ting framover nå
Trampe82 Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Gratulerer det er veldig deilig følelse å være over de 3 mnd og man kan si det til alle.Nyt resten . Er selv 13+4 på vei
Sommerfugler Skrevet 9. august 2006 #4 Skrevet 9. august 2006 Ja, er endelig over jeg også! Veldig deilig
gresshoppa Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Hei Ja den følelsen er bra. Er nå 13+1 og det føles godt. Men jeg er dessverre ikke kvitt kvalmen ennå, men det går sikkert over snart...
lillespiren 2 Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Hei jenter! Gratulerer med første store etappe=) jeg er 14+0 og begynte min neste etappe med ambulanse og sykehustur=( Fikk store blødninger og kraftige smerter. Jett om jeg var redd for den inne i magen da. Men alt var bra til med han/henne=) Heldigvis! Var mye liv der inne, og den lille lå å suttet på tommelen sin=) Lykke til videre jenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå