Gå til innhold

Jeg liker varme og sol...men nå.....

Anbefalte innlegg

er det nok kjenner jeg...hodepine hver j.... dag, jeg drikker masse vann.

Jeg har lyst å fryse jeg nå, savner å sove i et kjørlig rom om kvelden, savner å ta en gå tur når luften er frisk og kan renske opp i hodet...

Nå er det nok med denna forbanna varmen..... dagens klage innlegg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5830217-jeg-liker-varme-og-solmen-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå om dagen skulle jeg ønske at jeg kunne bodd i en iglo på nordpolen.... Denne varmen gjør meg så sint, amper og grinete....

Skal vi bytte??? Du må gjerne få min del av denne varmen...arg..

Annonse

Jeg gleder meg også til høststormen uler og bladene faller og regnet pøser ned... også blir det kaldere og kaldere..

en morgen ser vi frosten...

og jammen kommer ikke julefigurene i butikkene og juledukene og julemarsipanen....

og hva venter oppi alt dette?? JO EN BABY!!!!!!

så det blir godt å si at sommeren er over.... et skritt nærmere en liten drøm =)=)

Kan skrive under på den ja. Som regel så er det bare drittvær om sommeren, men NÅ er det den fineste sommeren på lenge, nå som jeg er gravid liksom. Ironisk... Som regel ligger jeg ute og steker meg i varmen, men dette er ikke til å holde ut!

Jeg vil ha REGN!! Gleder meg til å sitte foran peisen med teppe rundt meg og glede meg til jul. Da er det heller ikke lenge til babyen kommer:o)

Okei, jeg må innrømme at jeg nesten er litt flau over at jeg er så bleik som jeg aldri har vært før i den beste sommeren i Norge på 130 år...........

Jeg elsker varme og sol og sommer og deilige dager med svale kvelder og bading og kald øl (ja, drømmer om en iskald utepils....) og jeg lever for dette hele den våte mørke høsten og den lange kalde vinteren............... Men i år har jeg hatt hodepine og hovne bein alt for ofte til å synes det er noe særlig gøy.....

Jeg bare trøster meg med at min tid for syting kommer : når man må kle på seg 5 kilo klær for å åpne døra og man blir 5 kilo tyngere av alt regnet som kommer sidelangs............Og alt er mørkt hele dagen....

God jul meg her og der;)

Det er visst helt normalt at man blir mer følsom for varmen når man er gravid.

Jeg, derimot, blir heldigvis ikke påvirket på den måten. Jeg eeeelsker sol og varme, kan omtrent ikke få nok av den. Var forresten høygravid tropesommeren 1997, elsket hver eneste dag av den, mitt største ønske var å bli sykmeldt, slik at min eneste fysiske utskjeielse om dagene ville være å snu solsenga etter sola... 3 år etterpå fikk jeg en prinsesse i slutten av mai. Det var en drittsommer, rent værmessig, men mai var strålende. Jeg koste meg hver dag. Og nå opplever jeg enda en nyydelig sommer som gravid. Kunne ikke vært mer heldig, men jeg føler med dere som synes varmen er plagsom.

Var 2 uker på ferie hos svigers i Narvik i begynnelsen av juli. Det var ikke det at været var så dårlig, men vi hadde 2 uker med fravær av sol. DET var grusomt, det. Så jeg føler meg deg som bor oppe i nord og lengter etter sol og varme. Håper varmen sprer seg nordover, samtidig som jeg gjerne vil beholde den her til langt uti september :o)

Annonse

helt enig i at nå er det nok, renner jo bort bar vi sitter helt rolig. i dag har det vært litt mer levlig med 24 grader, men alikevel for varmt. har ikke lunte og orker ikke fysisk kont med noen....selv barna mine klager nå på at det er for varm.....

lykke til vidre i varmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...