♥Spirevipp♥ Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hei så du hadde spurt etter symptomer på ikm uke 32 listen. Jeg hadde masse symptomer, men det ser ut som kroppen min bare har tullet med meg...fortsatt 3 dager igjen til ikm. Du da, har du noen symptomer?
titti80 Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Hei, du! Jeg har hatt noe mensensmerter, de kommer like fort som de stikker igjen... Og så har jeg fått noe økt utflod.. Hatt det noen dager... Og noe vondt i hodet. Var inne på siden min på babyverden, og det er tre dager igjen til en positiv test kan være pos, så den testen jeg har her hjemme, den BRENNER!!! Vi har samme dag vi da, bare jeg har enten 8. eller 9. Litt ustabil. Har du barn fra før eller??
titti80 Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Ser ut til at det ikke er så mange som har fått spiren til å gro fra ikm uke 31.. Foreløpig ihvertfall..
♥Spirevipp♥ Skrevet 6. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2006 Nei jeg har ingen barn fra før! Ønsker så sterkt et lite nurk nå at denne prøvingen går meg på nervene...brukte to av mine digitale el-tester denne mnd, så hvis tr dukker opp, så har jeg flere igjen og en bedre oversikt over syklusen min! Jeg kan bli gravid, har vært det 2 ganger...men tror kroppen min ikke klarer å holde på spirene pga. at jeg produserer for lite progesteron! Utrolig kjedelig at man må oppleve 3 sa-er før man kan få en utredning for hva som kan være årsaken! uff! jeg er sliten av dette greiene her...den siste uka har jeg vært skikkelig ute...ikke orker jeg kose med kjæresten gang! Tydelige hormoner på at tanta er på vei....dette ble et lite syte innlegg, men jeg tror jeg skal kutte ut bim hvis tanten kommer på besøk igjen!!! Trenger å fokusere på andre ting! Hvor lenge har du prøvd?
titti80 Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Jeg sluttet på pillen i september i fjor, og så ble jeg gravid i januar. Men måtte inn til utskrapning rett før påske... Var kommet til uke 11, fikk et lien blodflekk i trusa, og da kontaktet jeg legevakten. Fikk omsider komme opp på gyn.avd og det ble tatt ultralyd. Jeg og samboeren min gledet oss, tenkte nå skulle vi endelig få se dette lille nurket. Men der var ingenting der... Fikk sjokk!! Hadde visst stoppet opp underveis å vokse dette egget eller en plass i utviklingent... Så vi vet også at vi kan få... Positivt det ihvertfall.. Ikke alle som vet det, men tar det som en selvfølge... Så nå prøver vi igjen da, gir ikke opp! Tror tanten er på vei, men det lille håpet henger i lufta enda... Krysse fingrene for oss begge. Fortjener nesten dette nå, å få en spire. Spesielt du, opplevd mer enn meg... Føler med deg.. Skjønner deg godt hvis du må fokusere på andre ting, men jeg håper at du blir her inne! Du har kommet med mange gode råd, og du sitter med en del eraring! Og så syntes jeg det var skikkelig koselig at du kontatet meg personlig, ikke gjort det før med noen Alltid missunt de som kjenner/"kjenner" hverandre her inne... Har forresten ikke el-testet meg denne mnd, så det blir jeg gjøren hvis det går rett vese denne pp også... Bare å si fra hvis du trenger oppmuntring; jeg er her jeg
titti80 Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Hvordan går det med det idag, ACH79?? Noen symptomer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå