Lilje74 Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 De siste ti dagene har virkelig gått fort unna!! :-D
Sebra Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Ja det synes jeg å . Jeg har ikke hvert inne her på noen dager. Så når jeg logget meg på så sto det at jeg har 27 dager til termin. Hvordan går det med deg.
Lilje74 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2006 Det er tungt i varmen og jeg blir fort sliten, men har ikke bekkenløsningel. og er egentlig i ganske god form. (Babyen sparker hele natten så det er bra det kun er en uke igjen på jobb...). Du da? Har du sette ukesteksten? Kun om tegn på når fødsel er i gang...... Oi, litt halvskummelt... jeg føler meg ikke fødeklar ennå...
Sebra Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Jeg har bekkenløsning og blir fort sliten. Ellers går det bra. Det er ikke mange ukene i gjen . Så egentlig kan det skje når som helst. Kan jo vente en par dager. Gubben skal opperere anklen i morgen på dagkirugi. Skal ta ut noen skruer ut av anklen pga at han brak anklen for 1 og halvt år siden. Han skulle få time på høsten . Så ringte de på fredag og lurte på om han kunne mandag fikk 15 min og besteme seg. Eller time i begynelsen av september så vi tar det nå vi. Så vi blir ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå