HufseTufsa:) Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 uff altså... har kjøpt den , men vet ikke om det var noe bra kjøp.... noen som har erfaring med denne? kjøpte den i sverge så kan liksom ikke bare levere den igjen:) hva er prisen på denne i norge? eller kanskje den ikke selges her en gang.... ser det meste går i s3 og ikke x3.....
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Har ikke erfaring med den vogna, men må bare si at om jeg skulle kjøpt meg ei teutoniavogn måtte det bli den du har kjøpt. Den eneste som er litt fin mener nå jeg:o)
Halloween-mamma Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Såvidt jeg har skjønt så er det kun hjulene som er forskjell på S3 og X3.. i hvert fall om det er 2006-modell. Begge selges i Norge, ja.
HufseTufsa:) Skrevet 9. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2006 ok.... dumt jeg ikke kjøpte med svingbart hjul da... men jeg viste jo ikke bedre.... og det at jeg betalte bare 2500 norske kroner får jeg vel være fornøyd med....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2006 #6 Skrevet 9. august 2006 hei hei!! jeg har akkurat kjøpt meg teutonia mistral, og må bare si at alle innsatsene på disse vognene er like, det er selve karoseriet (heter det det tro?) som er forskjellig. jeg er knall fornøyd med min teutonia, og 2500 kr fir x3 var utrolig billig da!!! tror nok du kommer til å elske vogna di jeg!!!!
HufseTufsa:) Skrevet 9. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2006 å det var godt å høre... har 2 andre kombi vogner fra før... har ikke kjøpt bag til x3 enda.... mulig den blir tatt i bruk når baggen blir for liten.... nå blir jeg sikkert glad i vogna når du sier det er ett godt kjøp... greit å dra på harry tur hehe 3400 for vogna og ett acta graco bilsete med base... takk for oppmuntrende ord
skimre Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 hei hei!! er ikke så lett å vite om man har valgt riktig vogn nei;) men jeg synes nå også at du har gjort et kjempe bra kjøp! jeg betalte jo 5000 for mistralen min, og som hun forran her sier, så er de jo helt like, det kan visst lønne seg med harry turer!! håper du blir fornøyd da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå