Gå til innhold

hvor lenge må man i verste fall vente på igangsetting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid kan man i verste fall gå på overtid før man får satt igang en fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt en uke... (Overtiden begynner 2 uker etter termindato).

Skrevet

14 dager er leeeeeeeenge.

noen flere?

Skrevet

Jeg har hørt 14 dager etter termindato.. Trodde ikke man fikk gå så mye lenger enn det?

Skrevet

Fikk beskjed om at to uker og to dager etter termin begynner man å få modningstabletter, hvis det ikke skjer noe innen 3-4 dager setter se deg på drypp

Skrevet

Det varierer litt fra sykehus distrikt, til sykehus distrikt. I øst er det 14 dager, max 16. Dessuten ser de ann tilfellene

Skrevet

Jeg bor i Bergen og jeg fikk vite av både legen min og jm at det tidligere var 14 dager etter termindato, men at det nå var bare 12.

Jeg skal til jm i morgen og hvis ikke noe har skjedd, så skal jeg på kk på fredag. Siden den 12.dagen havnet på en lørdag, skal jeg opp fredag. Hadde den havnet på en søndag, måtte jeg ventet til mandag for de gjorde ikke noe i helgen..

Det var hvertfall beskjeden jeg fikk...

Skrevet

Hvis ikke jeg føder snart, så skal jeg på overtidskontroll på sykehuset 13 dager over termin (14 dager som er vanlig her i Trondheim, men for min del er det en lørdag, så får komme på en fredag i stedet). På den kontrollen vurderer de igangsetting, men det kunne visst ta opp til tre uker etter termin før de satte igang.

Skrevet

okei- her var det mange konkrete tilbakemeldinger- håper at noe skjer før den tid(-:lykke til alle kvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...