Gå til innhold

jenten min sjangler som en fyllikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenten min sjangler som en fyllikk.... NYTT 15:58 6.08.2006

jeg er litt redd og nervøs. hun er 2 år og 4 mnd og siden hun var ca 1 og et halvt år har hun drevet å sjanglet. Vi har vært innlagt på sykehus hvor hun har blitt testet med div blod og urin prøver, mr og spinalvæske prøve! For å utelukke hjernesvulust og blødning. Alle prøver var fine:) og hun ble bedre og bedre. Og nesten vekke. tilbakefallene ble mindre og mindre:) Dette varierte hele tiden voldsomt fra dag til dag. MEN, nå siste ukene syns jeg hun blir verre og verre igjen.. Vet ikke hva jeg skal gjøre alle prøver er jo fine, og hvis jeg drar på legevakten er hun sikkert bra igjen til vi kommer dit så blir jeg ikke trodd.. Noen andre med lignende problemer? HJELP hver så snill

verpesyk:)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har du videokamera?

Jeg vet at det ikke er det første du tenker på når jenta har det vondt, men kan noen filme det? Da har du med deg dokumentasjon på hvordan det er når det står på.

• 2 uker senere...
Skrevet

det som slår meg er øyrene. eg opplevere at min son kan vere ustø når han er i ferd med å bli forkjøla og tett i øyrene. det er jo der balanseorganet er, så det kan vere ein ide å få det sjekka. veit om at det fins ei god alternativ behandling av mykje øyrevoks (typisk etter forkjøling og øyreverk) som heiter øyrelysbehandling. denne er smertefri og effektiv. mykje betre enn det ein får gjort med legen.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...