små Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Først må jeg få ønske deg masse masse lykke til på mandag. Dette kommer til å gå kjempebra:D Hvordan har du det? Spotter du like mye? Gjett hvem som har fått tilbake spottemonsteret da...grrr...meg det ja! Og siden jeg ikke aner når jeg har eggløsning har jeg liksom ikke peil på om det er "the real thing" som kommer eller ikke..hadde glemt hvor fælt det var å spotte. æsj og fysj! Nå er jeg sikker på at det endelig er din tur.. Syns det er fint å se at du er så positiv..for det er jeg også Igjen, masse masse lykke til. skal se etter innlegg fra deg fremover jeg nå ja:D klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5829677-hei-sn%C3%B8filla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Hei nemi! Hyggelig at du tenker på meg - tusen takk. Leit å høre at spottingen er tilbake. Egentlig litt rart i grunn, fikk ikke du nettopp barn? Uansett så vet du jo at du kan bli gravrid til tross for spotting så det går nok bra netse gang også (hvis du skal ha flere barn). Er det tøft å være alenemor til to? Uttaket gikk bra, men jeg er sliten og små-svimmel nå etterpå. Fikk ut 16 egg og hååååååååper gull-egget er der! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5829677-hei-sn%C3%B8filla/#findComment-5838808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
små Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2006 Jo, hun er 3 mnd nå..men har hatt mensen en gang..og jeg TROR jeg har fått den for andre gang nå..hehe, ikke lett å si med denne forbanna spottingen! grr... Flere håper jeg da at jeg får, men først vil jeg ha et STABILT forhold..hehe. Klarer fint å være alene med to, men ikke søren om jeg vil være alene med flere:P hehe. Det er litt slitsomt, men det går bra. Har avlastning, og pappaen stiller jo også opp...til tider iallefall. Akkurat nå er det litt vanskelig igjen. Uff, blir sliten av han jeg. Prøver jo å få forholdet til å funke, men det går dårlig. For se hva som skjer senere..jeg er jo så utrolig glad i han, så har ingen store planer om å finne noen ny..men men. Rart å tenke på..for et år siden var jeg lykkelig..nå er jeg, vel, ikke akkurat ulykkelig, men..hmm, du skjønner hva jeg mener? Så bra at uttaket gikk bra..sånn uten at jeg egentlig har noe peil på dette, 16 egg er bra, er det ikke? Og jeg er sikker på at gullegget er der..kanskje det er flere gullegg også? Hvordan er formen din nå? Blir man sliten og svimmel lenge? Det er i morgen du skal ringe å høre? Hmm, så at du hadde svart på innlegget mitt på "bli gravid"..hehe, du satser på termin 1 mai 2007;) hehe. Det er en fin tid å være smelt på tjukka (som jeg så pent kaller det:p),så jeg er sikker på at dette går bra. Kan jo ikke BARE være tilfeldigheter som gir oss to spottere "EL samtidig" vel;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5829677-hei-sn%C3%B8filla/#findComment-5845930 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå