Mammaaaaaa Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Nå har den dumme DUMME tanta kommet! Åååååååå!!! JEg var nesten helt sikker på at jeg var gravid nå! Har jo vert masse kvalm jooo! :(:(:(
Gjest Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 uff... det er så trist når tanta kommer... man blir så skuffa... jeg blir ihvertfall det hver gang.. *holde rundt deg og gir deg en kjempeklem* Håper det hjalp litt ? klem
Erle85 Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Alltid like trist når tanten kommer Lykke tilneste pp...
titti80 Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Den tanta skjønner ikke når den faktisk burde holde seg unna!!! Håper det vil klaffe for deg neste gang.. Føler med deg, like skuffa hver gang jeg også. Har på følelsen at hun kommer snart til meg også...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 så kjedelig da...bedre lykke neste gang.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. august 2006 #6 Skrevet 6. august 2006 Sender deg en stooooooooor trøsteklem!!!
lita78ღ Skrevet 6. august 2006 #8 Skrevet 6. august 2006 Åååååååååh.....jeg føler med deg. Stor godklem!!
melkekua™ Skrevet 6. august 2006 #9 Skrevet 6. august 2006 Den dumme tanta dukker alttid opp når man minst venter det.....grrrrrrrrrrrrrrrrrr....skal ta meg en samtale med henne jeg!!!!!!!! Lykke til i neste pp ;o)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 6. august 2006 #10 Skrevet 6. august 2006 Stor trøsteklem fra meg til deg!! Skal hjelpe deg med å få sendt den DUMME tanta på en LANG ferie jeg..c'',)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå