Gå til innhold

Sinnsykt ømme pupper!!! Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene mine blir bare ømmere og ømmere.. Har ikke hatt det sånn siden jeg begynte å få bryster jeg! Klarer nesten ikke gå i trapper engang nå.. må nok kjøpe meg en sportsbh som er ultra stram.. om jeg greier å gå med det da.. hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ømme bryst her også!! pleier å ha det før tanten kommer,men de er øm på en helt annen måte! Strammen bh-en, må jeg ta den av, gjør veeldig vondt da..

Skrevet

har kun litt ømme nipler av og til jeg.. men kjenner alle kjertlene i brystet nå mye tydeligere, også blitt mer...?!

Skrevet

mine bryst er blitt hardere! og større, typen min kommenterte det for noen dager siden, merker det også på bhene..

Lenge til ikm?

Skrevet

den var muligens allerede onsdag.. men kanskje i morgen senest... litt ustabil..

Skrevet

mine er også blitt hardere... og større....

når har du ikm?

Skrevet

har du testet noe da? jeg har en neg fra fredag.. skal teste igjen i morgen.. men bruker dårlige billigtester for har ikke annet..og ikke råd til å kjøpe annet ennå

Skrevet

testet pos med new generation og qr.. og neg med cb.. de positive testene var svak.. skal betille time hos legen min på mandag

Skrevet

ok. det var deg det ja! For jeg leste tråden din.. Luer på om jeg ikke svarte og? men er ikke sikker.. Så heldig du da! Kanskje positiv?

Skrevet

som jeg har sagt mange ganger, tør ikke tro... Blir bare skuffet da!

Håper du tester positivt nå til uken! Er kjedelig å gå rundt å vente!

Skrevet

ja, kjedelig om en innstiller seg på noe og s¨skjer det ikke... Håper jeg og.. For skal i storfest til helgen og må jo vite om jeg må juksedrikke eller kan drikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...