Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Svigermor hadde dilla på eplekart, mamma på blod pudding.

Jeg er 13+2 og har sjokomelk, de i liten boks med sugerør! Heldigvis ikke hele tiden, men MÅ ha en om kvelden og en før frokost....

Ellers er pølser helt utelukket å ha i huset lenger!!! Spesielt ostepølser, noe som jeg alltid har elsket!

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5829422-noen-som-har-f%C3%A5tt-diller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koffein skal man være forsiktig med...ikke mer en en kopp kaffe eller to om dagen tror jeg. Det som er enda værre er jo at en halvliter brus har 150 g sukker i seg, og vi skal holde det under 50 om dagen...!! Diabetes og svangerskapsforgiftning...

Annonse

Annonse

Har hatt dilla på lime leeeenge nå. Alt man kan ha lime på eller i er supert:) (blant annet salat med feta og lime, eller te med filetert lime i). Denne dilla er litt på hell nå fordi jeg tror limen muligens er årsaken til at jeg får sure oppstøt:(

SAUS!!

Samme hvilken saus det er..

Hvit saus, brun saus, fløtesaus, carbonarasaus, bearnaisesaus, tomatsaus. må bare ha SINNSYKT masse saus på middagen, søyte den skikkelig liksom.

(så sant den hører til retten da, lager ikke saus i grisestore mengder til pølse og pommesfrites eller pizza liksom.. hehe)

Åh nå fikk jeg lyst på fiskeboller i hvit saus... mmmm saus...

Hi hi!

Jeg måtte ha en doughnut med sjokotrekk i stad, så han stakkars pappan måtte ut å løpe... var visst innom to seven og en dehli før de dukket opp! Han er jammen snill!

Hørt om ei kusine av samboeren, hun fikk hlt dille på lukten av ny lagt asfalt.... Håper jeg slipper unna!

Oioi, sjokomelk! Sånn i boks med ei veldig glad og spretten ku utapå! Jeg har også plutselig blitt merkelig glad i den...

Kjøpte en literskartong i går kveld, og da samboeren min skulle ta et glass ti minutter etterpå, var det nesten tomt allerede. Han holdt på å le seg skakk:)

Jeg er, så vidt jeg kan telle, 12+6 nå, og lurer på om jeg har hørt at kreket driver og fikser endel på skjelettet sitt omtrent på denne tida...

Ikke akkurat dilla, men har fått kjempelyst på skikkelig krydra mat. Er glad i det til vanlig også, men ikke slik som nå. Ellers er det mye jeg ikke klarer for tida pga kvalme, f.eks overmodne bananer har jeg aldri likt, men nå kaster jeg opp bare av lukta. Liker best litt salte pålegg eller appelsinmarmelade som er friskt og godt (den på flaske altså, den andre blir litt kvass i smaken).

Jeg har visst fått dilla på kjøtt...hehe. Må ha kjøtt til middag hver dag. (Gjennomstekt) biff med råstekte poteter og løk i ovnen med hjemmelagd skysaus.... nammenam... Det skal vi ha til middag i dag. Noe sier meg at kroppen min egentlig trenger proteiner, for jeg spiser også en del egg om dagen. Forrige gang hadde jeg dilla på H-melk i slutten av svangerskapet, men det var nok mest fordi det hjalp mot halsbrann. Har ingen bekymringer med å få i meg saus osv, for foreløpig har jeg gått ned ca 5 kg i dette svangerskapet (kaster opp og har ingen matlyst frem til middag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...