Gå til innhold

Jepp - da er det offisielt !!!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prestert å spise 3 kvartdeler av en bløtkake med jordbærsyltetøy og vaniljekrem - ALENE !!!!

Har JEG dårlig samvittighet ??

Jaaaaaa - men jeg klarte ikke å kaste den og ingen andre ville spise resten av den. Gubben klarer bare et stykke.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5829364-jepp-da-er-det-offisielt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bløtkake med krem ER godt! Drit i den dårlige smvittigheten.... Siden du klarte å spise hele var det sikkert noe du hadde godt av!!!

Ikke kast bort tiden med dårlig samvittighet, nyt tilværelsen som gravid og blir du for irritert på deg selv, så gå deg en tur!

Hilsen

Annonse

Godt å se at det er flere som har litt dilla. Jeg har ikke spist så mye kake, men hver kveld blir jeg skikkelig sugen på noe... Jeg starter kanskje med et eple, en gulrot eller lignende, men ender nesten alltid med å hente potetgull eller sjokolade. Det er jo bare såååååå godt! Kassadama i går begynte vel å lure da jeg var på butikken, for det eneste jeg handlet var doruller, brød, stor pose melkesjokolade nonstop, en toppris, to hobby'er, en pakke lefser med fyll og potetgull. (Det er ennå litt igjen, så det blir nok litt kos foran tv'n i kveld også.) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...