Gå til innhold

UKE 34-Jenter skravletråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal egentlig ikke begynne EL-test før dag 12, men starter i morra jeg, på dag 11.Har da ikke noe å si det? Er sååå utolmodig. har kjøpt en sånn Clearblue. Prøver å lese bruksanv. i kveld, så jeg ikke gjør noe galt i mårra tidlig. Er ingen morgenfugl så... Noen andre som har erf med den?

Godt å lese at andre er like utålmodige som meg....

Jeg reiser på ferie til syden i morgen - 1 uke - og har følgelig EL på ferien. Kult :)

Satser på å komme hjem med spire i magen jeg......

Tenk når jeg kommer hjem om en drøy uke er det bare å begynne å kjenne etter symptomene.....he.he

Annonse

Hei dere som har el denne uka. Har dere sex hver dag? Jeg er så usikker etter alt jeg leser her, bla om at sædkvalitet synker etter sex flere dager på rad. Jeg har el 9/10 august, (litt usikker på syklusen). Vil jo ikke bomme, og er veldig fristet til å kjøre på.

Hvs gjør dere?

tror jeg har el i morgen eller onsdag.

vi begynnte i går og kommer til å ha hver dag

nå,fram til torsdag-fredag.

men bruker el-tester,så vet jo hvilke dag el er.

tenkte å fortsette 2-3 dager etter pos test.

har prøvd alt annet,så denne mnd prøver vi hver dag.

Jeg har, i følge Babyverden, EL fredag 11.8. Vi kommer til å ha sexutover uka antar jeg, men det er litt stresset når du ligger og tenker på baby istedet for å ha det godt..Huff...Det var annerledes før vi kom på at vi ville ha flere. Jeg kommer ikke til å ta initiativ i kveld. Får spare seg litt slik at man ikke går lei.He he

Kjenner til det der med stresset. Heldigvis er samboeren like ivrig på å få til dette barnet som jeg, så det går greit å si at vi har sex for befruktningens skyld innimellom - ikke fordi vi er så gira på selve sex'en. hehe. Skal bort i helga, så håper el kommer når jeg tror, skal kjøpe tester i dag. Finnes det noe annet enn sånne dyre elektroniske tester? Det var det eneste jeg fant på apoteket.

Heier på oss i uke 34, nå skal den sitte.

klem

Annonse

Heia du

Dersom det er bra kvalitet på sæden (kan få barn) er vel forskjellen at det kommer "bare" 17millioner soldater i stedenfor 20millioner soldater hver gang om man har sex hver dag vil jeg tro... Har vel knappest noe å si siden det likevel bare er EN stakkar som når fram til herligheten likevel :)

Kjør på - det skal jeg gjøre iallefall :)

Gudd Løck - nå reiser jeg til syden en uke !

Alt var Ok. Gikk veldig greit. Gruet litt jeg også men det var ikke noe vondt. Kun litt kjølig med en gang pga geleen. Så det er ikke noe å grue seg for :o)

Spennende for deg og da. Blir like etter TR det da? Håper hun holder seg borte da.....

Var veldig deilig å få bekreftet EL. Litt mer mot til å ha kanintendenser denne PP da ;o)

Lykke til!!!

har dere prøvd lenge?

jeg vet jeg har el noen mnd,men er ike

sikker på om jeg har det hver.

skulle hatt i dag,men neg test.håper den kommer

i morgen!!

ja,det blir uken etter tr.så skal ta noen blodprøver neste uke.

hva skal dere gjøre videre nå da?

15 pp nå. Skal fortsette å prøve selv i 6 måneder før pergo blir aktuelt. Samboer kan levere spermprøve men gynekologen tvilte på at det var det... Jeg skal ta noen blodprøver mellom 21. og 23. Så vi må klare oss selv og ha masse sex :o)

Har dere prøvd lenge?

15pp vi også.

gubben har tatt sædprøve og den var litt nedsatt.

legen mente jeg ville få pergo av hun påmsykehuset.

er såååå lei.

skal bli tante i mars,så hadde vært så koselig om det

klaffet nå!!

må på jobb jeg nå,ha en fin dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...