-MtG- Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Er i uke 34 nå og håpet i det lengste at jeg skulle slippe unna, men gårsdagens oppdagelse var ikke til å ta feil av. Har to ganger to cm med strekkmerker på høyre side av magen. Noen som vet hvor fort de utvikler seg? Er det sånn at de er dobbelt så store og dobbelt så mange i morgen?
Gjest Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Det er nok individuelt, selv om i mitt tilfelle gikk det bare noen dager fra jeg hadde 3-4 små til hoftene mine så ut som de hadde blitt alvorlig mishandla av en eller ti sinte katter.... Fortsett å smøre likevel, så blekner de fortere:)
-MtG- Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2006 Har aldri smørt, jeg. Har liksom ikke helt trua, men ble litt skremt nå. Vil jo ikke se ut som et verdenskart selv om det kanskje ikke er til å unngå..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 bare lurer.. har magen vokst veldig fort plutselig også kom merkene? eller har magen vokst jevnt og trutt hele tiden.. og plutselig var bare merkene der? er 32 uker nå og får dem vel jeg og.. smører som en gal da....
lille tulle Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Har du brukt oljer mot strekkmerker? Weleda har en veldig fin olje som visstnok motvirker nye og demper dem man allerede har. Jeg har født og bruker den aktivt på meg selv. Litt strekkmerker har jeg jo, men er ellers utrolig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå