Gjest Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hadde vært koselig å sett de andre mai barna =) Vi har i allefall www.celineschievik.piczo.com
Lene 1. Mai Skrevet 8. august 2006 #2 Skrevet 8. august 2006 Så fin hjemmeside. Celine minner litt om Michala, med runde bollekinn og mørkt hår... :-) Vi har en hjemmeside vi også, men jeg har ikke oppdatert den på to år fordi jeg ikke lenger har programvarene. Så det er foreløpig ingen bilder av Michala der. Har som mål å få oppdatert siden nå mens jeg går hjemme. Men her er adressen uansett: http://home.optonet.no/jannikholm/
Lene 1. Mai Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg laget en ny hjemmeside: www.freewebs.com/jannikoglene Ta en titt og skriv gjerne en liten hilsen i gjesteboka. Det hadde vært koselig :-) Andre med hjemmesider?
Lene 1. Mai Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Lene og caroline: Jeg kommer ikke inn på siden din...??
Lene 1. Mai Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Lene og caroline: Da kom jeg inn på siden din. Kjempefin hjemmeside du har laget, og så søt liten jente. Mashita: Kjempefin hjemmeside du også, og to deilige gutter. La igjen en hilsen i gjesteboka :-) Nå har hjemmesiden min begynt å ta form også... Men er fremdeles bare i startfasen. Har mange flere bilder jeg gjerne vil legge inn: www.bergeholm.piczo.com
Helene84 Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Hei Mashita Fin hjemmeside. Ser dere har tatt bilder hos fame. Lurte litt på hvor masse dere betalte og sånn? Har veldig lyst til å ta bilder der, men var en del penger. Deres ble jo kjempefine, verdt pengene? Kjøpte dere rettighetene, og fikk bildene på cd?
Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Hallo :) Og takk! Vi fikk tilbudstime, det kostet 500,- (normal pris 1700,-) og da får du bare med et lite bilde (14*18) til den prisen..... Den cd'en med alle bildene man fikk på se visningen etterpå, koster 4700,-.... Men siden vi kjøpte 2 bilder til 10tusen så fikk vi med cd'en gratis... Og 25 dåpstakkekort gratis (normal pris 850,-) Det som koster der er jo rammene, og du får ikke kjøpe bildene uten rammer... Men jeg syns det var verdt det :D Fint minne da :=)
Christine23 Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Så flott hjemmeside og fine bilder av Celine, vårbaby!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå