Gå til innhold

September: Hei Stor 010906


ladand# 02.09.06

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med deg? Begynner å nærme seg kraftig nå, hehe.. har ingen spesielle kynnere, men har endel vondt i magen og i lårene. Litt mensen smerter. Kjenner du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Joda, det er bare bra med meg. Var hos jordmor på onsdag og hun mistenker sterkt at babyen sitter i seteleie, så vi skal på UL for å sjekke dette på torsdag. Blir spennende. Var liksom ikke forberedt på det, så jeg klarer ikke helt å vende meg til tanken på evt snuing, setefødsel, KS... men vi får avvente til torsdag og se hva de sier. Ut skal hun jo uansett ;o)

Har vært på jobb den siste uken, etter 3 uker ferie. Klarte ikke å motivere meg noe særlig kan du si...er liksom litt "ferdig" med jobben. Skulle egentlig jobbe 4 dager i kommende uke også, men da er det månedsavslutning og kjempestress hele uken, så etter besøket hos jordmor bestemte jeg meg for å sykemelde meg de siste 4 dagene. Er ikke noe vits i å stresse i 4 dager. Så nå er jeg faktisk i permisjon, skjønner det ikke helt men... veldig deilig!

Kynnere vet jeg liksom ikke helt om jeg har eller ikke. Kjenner jo at magen er stram/hard til tider, men det gjør ikke vondt eller noe. Kan liksom ikke kjenne akkurat når det strammer og når det slipper.

Får noen harde dytt i høyre side med jevne mellomrom som gjør ganske vondt. Hadde en dag med skikkelig knivstikk i underlivet, etter det har jeg følt litt nedpress et par ganger. Ellers ingenting å klage på egentlig.

Godt å høre at det går bra med deg også. Begynner liksom å skjønne at det ikke er så lenge igjen nå... men samtidig er det helt uvirkelig. Har dere alt klart av utstyr osv.?

Ha en fin dag i varmen :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sykemeldt pga lite nattesøvn siden begynnelsen av juli så jeg fikk en tidlig permisjon. Litt deilig egentlig siden det begynner å nærme seg:-).

tror det meste er klart, pakket litt i baggen idag for første gang. Bare litt til babyen, er helt uvirkelig ja, hehe...

 

Håper vi sees på treffet til fredag da.

Ha en fin dag du og, vifta står på full guffe i stua akkurat nå hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Har du vært på omvisning på Ullevål? Vi var på det i starten av juli. Der fikk vi vite litt om hva vi bør ha med oss. Og de var VELDIG opptatt av at vi ikke måtte ha med oss for mye, fordi de ikke har oppbevaringsplass til det, i tillegg til at vi ikke trenger stort. Kun 4 ting: mobil, tøfler, toalettsaker og morgenkåpe. Synes det høres veldig lite ut, så jeg tenkte å pakke en ekstra bag som jeg kan ha i bilen, sånn at sambo kan hente den etter at fødselen er overstått og man forhåpentligvis flytter til hotellet. Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt i morgen, og lage en huskelapp med de tingene jeg bruker til daglig.

 

Jeg har desverre ingen vifte, men jeg har sittet litt ute i skyggen hvor det blåste litt, det var godt.

Regner med at vi sees på fredag. Har besøk av en venninne den dagen, men jeg regner med at det blir på formiddagen. Hvis du har lyst til å møtes en formiddag eller noe så si fra, det hadde vært hyggelig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...