Gå til innhold

dårlig respons fra svigers...


Skilpadden

Anbefalte innlegg

vi fortale svigers om den lille spiren i går, men fikk ikke responsen vi hadde ventet...

 

"er deg sant?" Det var alt de sa, og så snakket de ikke noe mere om det.

 

Skal fortelle til mamma i dag. Regner med at hun reagerer helt annerledes, så gleder meg til å fortelle.

 

Dette er andre barnet vårt, og vi fikk litt mere positive reaksjoner fra svigers sist. Heldigvis....

 

 

Hvordan respons har dere fått???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vår første og vi har bare vært sammen i 1år og ca 6 mnd. Men vi er ment for hverandre og passer perfekt. Har vært i et forhold på over 8 år og som jeg sier en vet uansett ikke hva som skjer 1 år eller 5 år fremover i tid så en må gjør det som føles rett.. ANYWAYS ;-)

 

Dette blir første for svigers og de ble utrolig glade, hyun har allerede vært og handlet 4 bæreposer med barne klær. lol. og da han fikk se UL bilde ifra tors, (jeg er nå 11+1) så fikk han nesten tårer i øynene, de er utrolig glade og de gleder seg sykt. Mine foreldre er også veldig glade så jeg/vi er heldige som har en så kjærlig familie.

 

Nå har jeg alltid vært oppvokst som ei kosejente og kan enda ligge i fange til mor og få kos i håret *lol*

 

Det ordner seg nok.. Kansje de hadde en dårlig dag ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, samme her.

Vel, alle har gratulert. Men responsen fra alle har liksom vært så "lunken". Forrige graviditet så var min familie helt i ekstase, det var første oldebarn og barnebarn.. så ikke så rart!

Men denne gangen ringte meg min mormor, etter at mamman min hadde avslørt det hele. Så sa jeg at jeg hadde hørt at mamma hadde avslørt nyheten... " hæ!" sa mormor, "eh, at jeg er gravid igjen!". "Åhja, det hadde nesten glemt, gratulerer!"

!§?!??

JAVEL!

Tenker at alle forventer at etter nr en så kommer nr to straks... så nyheten er ikke så stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, samme her..

Første gangen var de akkurat likedan. Neeei! var det første svigermor sa, og jammen var det ikke det første hun sa nå også. Det blir 2 år mellom de, så de synes nok det er for tidlig. "Bare dere klarer å passe de så..." og "Husk på at det ikke alltid går bra, bare tenk på ...og ... (et par av oss som opplevde det grusomme: å føde et dødt barn.." Men hallo!! Hva er det slags ting å si da?? De har ikke alltid helt de sosiale antennene med seg.

 

Vi har planlagt å få få barn med 2 års aldersforskjell, og det er virkelig synd at de ikke klarer å dele gleden med oss. Svigerfar sa som vanlig ikke et pip om det da vi besøkte dem tidligere i dag (vi vet at svigermor har sagt det). Forrige gang sa han heller ingenting og det gjorde ikke mormora til mannen min eller resten av slekta heller. Det er kun vennene våre som har sagt gratulerer og jublet, noe vi setter stor pris på:)

 

Har ikke sagt det til min familie ennå, men de er ikke så interesserte i andre enn seg selv, så det blir nok, som sist, ingen jubel der i gården heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si at vi har vært sammen i 10 år, så jeg synes det er helt sykt at de ikke synes det er på tide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fortalt det til svigers enda, men gruer meg rett å slett til vi skal gjøre det! Svirgermor kommer bare til å si "neeei, dere bare tuller". Og jeg kjenner på meg at dersom hun sier det så blir jeg lei meg. Vi har vært sammen i snart 8 år, og hun har ingenting å si i denne saken. De har 2 barnebarn fra før, så jeg vet ikke hvor mye stas dette blir. Men huff - ja jeg gruer meg til å fortelle dem det. Blir nok sambo som må si det en gang vi er på besøk hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...