Gå til innhold

Hund og Katt


Camilla ♥venter mars-baby♥

Anbefalte innlegg

er det noen som vet om det er farlig og ha disse dyrene?

har en valp og en kattunge. vil ikke kvitte meg med dem, er det noe jeg må være forsiktig med?

har hørt om toxo...

 

venter februar barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er bare gravid ikke syk;)

Ikke noe problem å ha dyr, tenk før i tiden når man levde i samme hus som kuer og griser og alt sammen, men det har gått ganske så greit;)

 

Toxo trenger du bare bekymre deg for dersom du ikke hat antistoffer, noe som sjekkes ved første kontroll.

Hunden må ha litt tilvenning når babyen kommer hjem så den ikke skal bli sjalu:)

Ellers så kos deg masse med dyrene dine, har både hund og katt selv og de synes det er moro med matmors mage skal jeg love dag. Prøv å sette katten på magen når du har begynt å kjenne spark, er ikke sikkert du får den vekk igjen;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det. hehe tror det med dyr kan bli litt overdrevent. men blir jo litt skremt når jeg hører om slike tilfeller :)

 

takk får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt trenden første trimester da:)

Er den "verste" perioden i svangerskapet hvor alt er nytt og skummelt og man lurer på ALT... hehe...

Men det å ha dyr er faktisk bra for helsa og tenk så bra det er for den lille når den kommer å ha flere å forholde seg til å måtte lære å være snill og hensynsfull med dyr:)

Det er jeg glad for med mine... Samt at jeg har noen til å trekke pulken om vinteren;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt forsiktig med å tømme dokassa til kattene mine forrige svangerskap, denne gangen har vi hund. Ser ikke på selv hundeholdet som problem, men hva med møkka???? Bør jeg la være å håndtere den, eller blir ikke det det samme som med katt ???

 

6 uker på vei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det samme som med katt da hunder ikke er bærere av toxo på samme måte (om i det heletatt).MEN det er godanledningen til å slippe nå som du er gravid om du ikke er på tur med voffsen alene da;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...