Gå til innhold

Når kommer mensen etter MA og utskrapning?

Snooopi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter og venter... Vil jo igang igjen!

Hadde ma 3.juli, medisink abort 15.juli og utskrapning 17.juli. Føler det tar en evighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mensen på dagen 5 uker etter. Gyn sa at 4-6 er mest vanlig.

Trist at du mistet....

Klem,

• 2 uker senere...
Skrevet

Dytter denne.

Flere med erfaring???

Skrevet

Hadde SA i mars uten utskraping (8 uker på vei). Var til etterkontroll hos gyn 26 dager etterpå, hadde da eggløsning og ble gravid igjen med en gang. Mistet så på nytt i mai (9 1/2 uke på vei), og da måtte jeg til utskrapning. Mensen kom etter ca 6 uker, og har vært regelmessig siden.

Jeg vil anbefale deg til å vente minst en mens i mellom før du prøver igjen. Mange sier at legen mener man skal vente en mens for å ha en dato og gå etter, men det er andre grunner til å vente. La kroppen få kommer seg sikkelig etter alt. Husk du har hatt et inngrep i livmora, og selv om mensen kommer kan det være lurt å vente. Det er bedre å vente en måned ekstra, enn å miste på nytt. Tro meg, å miste to ganger så nært var veldig tungt!

Mensen kommer, slapp av og ikke stress. Går det tre mnd og TR ikke har vært å besøk, ta deg en tur til legen. Noen bruker lengre tid enn andre...

Skrevet

Går og venter på mens jeg også!

Skal igang med fryseforsøk(ivf), og må få mensen neste uke!!!

Mandag er det 4 uker siden utskrapningen.

Men det er ikke så lett å ikke tenke på at nå MÅ den komme snart...

Skrevet

Vet akkurat hva du mener... På mandag har jeg ventet 5 uker... Til å bli sprø av. Føler jeg står totalt på stand by.. Skal jo igang med icsi før medisinene går ut på dato..

Skrevet

Jeg går også å venter. Hadde utskraping etter en MA 13 juli.

Skrevet

Det er så kjiiiiiiiiipt! Jeg venter fortsatt. Hold meg opdatert, jenter, på hvor lenge dere venter!

masse lykke til neste gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...