Gå til innhold

Dere som vet kjønn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var bombesikker på at det er en liten jente som ligger i magen min, til og med folk sa at jeg hadde jentemage osv. Allt stemmte ned det "overtroiske" på hvordan finne ut hvilket kjønn det blir, at det ble en jente. Så jeg var HELT sikkert på at det var en liten prinsesse, men neida. Var på UL 11,juli, og fikk beskjed om at hær var det nok ingen jente nei, men en hærlig liten prins:) Så stol ikke alltid på magefølelsen:)

Jeg har hørt om gravide som er bombesikre på kjønnet. Noen har til og med fått motsatt beskjed på UL, men tviholdt på magefølselsen - og det har vist seg at de har rett.

Første gang jeg var gravid hadde jeg ikke peiling på kjønn. Vi valgte å ikke vite på UL, så det var fullstendig overraskende hva som kom ut :)

Denne gangen hadde jeg lyst på enda ei jente, men to UL har ikke kunnet gitt et helt klart svar. MEN det rare er at jeg har denne underlige vissheten i meg på at det ER ei jente der inne.... jeg tør ikke helt å tro på den, men den er så utrolig sterk at den er nesten rart... spennende å se om jeg har rett :) Har liksom bare rista litt på hodet av disse "skråsikre gravide" tidligere, og nå er jeg plutselig ei selv.... skal på ny ul om 2 uker, lover å si fra om magefølelsen min er riktig eller ikke ifølge jordmor :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...