Gå til innhold

Jeg fikk min tredje keiserinne fredag 28. juli!!!

Anbefalte innlegg

Etter to hastesnitt, fikk jeg denne gangen planlagt keisersnitt og det var en stor opplevelse! Fredag 28. juli kl 0845 ble store lille Mia-Lill født via keisersnitt og det var en utrolig lettelse, for jenta var STOR: 4600 g og 53 cm lang!! Alle rundt meg var rolige og tok godt vare på både jenta vår, mannen min og meg, så opplevelsen var god. Denne gangen fikk jeg ammet henne på oppvåkningen, det fikk jeg ikke med mine to eldre jenter, så det føltes godt å få kontakt så tidlig. Det var selvfølgelig vondt de første døgnene, men jeg synes jeg kom meg fortere denne gangen siden alt var planlagt og jeg ikke hadde hatt veer et par døgn først.

Vi kom hjem onsdag 2. august og tiden her hjemme har vært fin så langt. Mia-Lill er så rolig og snill og fornøyd så lenge hu er mett. Kjenner meg lettrørt og tåler ikke så mye uro rundt meg ennå, men det er typisk barselkvinner, er det ikke det, da?

Ønsker alle, både nybakte og kommende mødre lykke til videre!!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

gratulerer med mia-Lill! Godt å se at det var en fin opplevelse.

Jeg skal bestemme meg på onsdag om jeg velger fødsel eller keisersnitt, og synes det er fryktelig vanskelig. Hadde planlagt keisersnitt sist gang, og lurer på om jeg skal velge det denne gangen også.

Lurer på om noen kan svare meg om det er mye verre med 2. keisersnitt? altså at man da blir i verre form enn første gang fordi de skjærerpå samme sted?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...