mamma.5 Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 nå har eg d sykt vondt inni meg,alle di som lovte at di sko hjelpa meg ud av dette ekteskapet har bare hatt d i kjeften,eg har ei venninna som stille opp for meg å hu gjer alt hu kan for meg å i tilegg så har hu ein sønn på 4 år...mor mi har skuffa meg voldsomt,hu e har i nærheten nå hos ei venninna å har kun besøkt meg ein dag på di 10 dagene hu har vært her..eg hadde som sagt 2 ongar før eg traff han eg ska forlata nå å farmor ta han gutten min har nå skjellt meg ud for at eg har valgt å gå fra han har,føle alle snur ryggen te meg nå..koss komme dette te å gå?? føle meg så aleina..ser du om eg får flytta inn i leiliheten nå te helgå?? han va utrolig koselig han som eg ska leia d av,kan eg stola på han?? håbe du tar deg tid te å svara meg...j 15.03.79 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elastica Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 Hei vennen og opp med hodet:-) Forstår at du har det tungt no men det kommer bedre tider... Skal se på deg litt seinare for gubben er 35 år i dag og vi får snart besøk. Så ikke innlegget ditt før no fordi jeg har vært bakover og sett på gamle innlegg.. Gir deg en stor klem i mellom-tiden xxxXXXxxxXXX Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5828701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elastica Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 Hei vennen:-) Det var fælt å høre dette her:-( Tenker på hvor tøft det må være for deg no. Jeg har selv vært alenemor, men da hadde jeg bare to små og du har jo 5 du skal ta deg av.... Det som jeg syntes er verst oppi det hele er sviket fra venner og evt. fam. som burde ha støttet deg no i den vanskelige tiden som du går igjennom! Kortene viser også tydelig dette med å bli dolket i ryggen.... Får en følelse av at du er en slik person som alltid vil prøve å stille opp for dine venner og derfor er det dobbelt opp hardt for deg at de ikke stiller opp på samme måte... Virker som om dette sviket også stammer fra en god porsjon egoisme fra vennene rundt deg og får opp at et par av dem er litt for glad i å slarve - gjerne bak din rygg og bak mange andres for den saks skyld.... Den tryggheten som det har vært å være i et parforhold med felles annsvar for barn og økonomi er revet bort, og du er kanskje inne i en slags depresjon der du ikke helt klarer å se løsninger på problemene og det virker som om livet har servert deg en god porsjon med motgang! Skulle ønske jeg kunne si at problemene forsvinner hvert øyeblikk, men det ser desverre ut som om du kommer til å slite litt fremover. Det kommer frem at du må gi deg selv litt tid til å sørge på en måte, komme deg gjennom disse problemene og gi deg selv litt tid... Du må ikke være for hard med deg selv for det ser virkelig ut for meg at du har tatt det rette valg med hensyn til fremtiden både for deg og ungene. Men slike ting er vanskelig å gå i gjennom fordi en grubler og tenker hele tiden og det kan bli mange "tenk om jeg heller hadde" ditt og datt... Det virker som om du bare må gå igjennom denne vanskelige fasen som best du kan. Tillate deg å tenke positive tanker om deg selv og prøve så godt du kan å gi slipp på bitterhet og selvmedlidenhet som kan drage deg ned i kjelleren. Men alt dette er lettere å si for andre som ikke er midt oppe i en slik tøff situasjon. Det eneste du kan gjøre er det beste du kan og så ta tiden til hjelp! Når du har kommet deg gjennom denne perioden vil du være et nytt og sterkere menneske og det finnes masse lys i andre enden av tunellen. Det virker som det beste du kan gjøre nå er å ta godt vare på deg selv og dine barn, og prøve å blåse litt i alle de som burde ha stillt opp for deg! Det er de som kommer til å sitte der med en flau smak i munnen til sist. Hvis du har mulighet kanskje du kunne reist vekk eller tatt en liten ferie eller om så være bare en helg vekk fra problemer og bekymringer. Sikkert ikke enkelt akkurat nå, men gjør en innsats for å slippe tunge tanker og husk at du har 5 som elsker deg over alt på denne jord! Får ikke opp noe negativt med huseier, men kortene sier at du bør lese alle kontrakter nøye før du undreskriver... Får ikke opp at du flytter inn til helgen, men kan jo ta feil der -for det var liksom litt om og men... Kjære mamma.5 - hold hodet hevet og la deg ikke knekke!! Det kommer gode tider for deg ,men du må gjennom denne krisen først. Jeg sender deg en kjempestooor klem og ønsker deg alt godt! xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx xxx fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5832418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattinatt Skrevet 6. august 2006 #4 Del Skrevet 6. august 2006 Hallo Eg ser Elastica har skrive så grundig svar til deg.Eg kan nett sei litt om korleis det var for meg når eg gjekk.Som Elastica seier,så må du prøve å heve deg over de andres blikk,og kommentarer.Det er ikkje lett,men ikkje isoler deg,gjer det som du pleier,og som oftest så klarer folk rundt å sjå meir enn berre den eine sida i saka etterkvart.Eg syntest det var forferdelig ekkelt egentlig lenge etter eg var flytta å skulle møte det vanlige bygdefolket.Men eg hadde jo i tillegg truffe han som no er mannen min.Ekstra fine rykter!!Og kort tid etterpå var eg gravid...Enda meir rykter.Men den tida gjekk,og ingen reagerer idag. De ser me held i hop,og har det godt. Ja det er jammen sikkert at ein får sjå kven som er ens venner og ikkje i ein slik situasjon.Ja ja,skuffa blir ein,men ein ser kven som berre er å kutte ut.Ikkje prøv å bruk energi for å behalde de som venner.Blir berre ein masse snakk mellom deg og mannen din,altså med desse tvilsomme vennene.Og prøv å unngå å gjere som eg gjorde..Ikkje snakke noko om mannen din til andre,det kjem berre tilbake på deg sjølv,via ein sint eks mann,som i tillegg har fått historia forvrengt,og forverra sidan du fortalte det.Ikkje så lett,for det er så godt å opne seg for nokon.Men velg ein/To stykker som du verkelig stoler på.Og prøv så snart du greier,å legge den tida,og eks mann bak deg.Det er berre ei plage for seg sjølv å gå å tenke.Men sant som Elastica seier,det er ein sorgprosess du lyt gjennom no,sjølv om det er du som går.Utrulig kor mange gode minner som og dukker opp innimellom,og livet blir heilt nytt.Ein heilt ny start.Prøv å berre konsentrere deg om det som er viktig no,for deg og barna.Er mykje praktisk og som vil kreve tid og energi.Som Elastica sa,så kjem det bedre tider når du er kome gjennom denne perioden her.Og du kjem styrka utav dette.Stå på,og eg skal tenke masse på deg.Er eit følelsekaos som du går igjennon no,og total oppriving av alt det somm har vore det trygge fram til no. Ein skilsmisse er ei livskrise,det er ikkje anna å sei enn det.Men nokon gonger er det det som skal til for å få det bedre.Masse masse lykke til.STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLem frå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5833098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.5 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. august 2006 tusen takk nattinatt den sorgen e eg allerede i gang me så d stemme godt..ser du om eg får flytta inn i leiligheten i løbe av helgå??? du hadde rett ang d andre så eg føle du e den som treffe veldig godt på meg der Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5833145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.5 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 6. august 2006 dytte litt te eg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5833237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattinatt Skrevet 6. august 2006 #7 Del Skrevet 6. august 2006 Ja eg kjenner den tunge vonde sorga du sitter med no.Og kjenner meg igjen..Det er ikkje lett å være den som går heller.Eg fekk igrunnen opp at du får flytte inn til helga som kjem.Har han du skal leige hos ikkje nevnt noko sikkert til deg om det enda?Berre pass på at du skriver kontrakt,du står sikrere då.Eg gjorde ikkje det,og det gjekk bra,men det er nok lurt.Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5833279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma.5 Skrevet 6. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 6. august 2006 han sa at eg konne flytta inn ka ti som helst men,satse på at du har rett..ja eg ska lesa nøye igjennom kontrakten tusen takk for svar.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5833327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattinatt Skrevet 6. august 2006 #9 Del Skrevet 6. august 2006 Masse lykke til.Dette går fint,og dere får det godt,du og ungene.Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828123-kj%C3%A6re-nattinatt/#findComment-5833598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå