Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når dere fant ut at dere bar på tvillinger, og hvilke symptomer dere hadde? Jeg er snart 8 uker, men har en markant fremovermage midt på, om dere skjønner, sånn som stikker ut fra resten. Synes dette er litt merkelig. Men jeg vet jo ikke om det er noe rart i det.. hehe. Er også overstadig trøtt, sover hele døgnet nesten, når jeg ikke er på jobb. zzz

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5828085-til-dere-med-tvillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg venter tvillinger, og det hun "skjønte" det på var at magen ble stor veldig tidlig. Hun er førstegangs og kjente masse sparking allerede i uke 14-15. Vi er omtrent likt, jeg har termin 2 uker før henne, men hun er MYE større enn meg. Hun fikk bekreftet mistanken på ordinær UL, det var to der!

Å jo da! Det sies at tynne gravide merker sparking tidligere, men flere jeg kjenner som er overvektige har merket spark så tidlig som uke 13. Når man er flergangs så vet man hva som er hva..

Ligger det tvillinger til slekta di? Man kan få stor mage tidlig pga treg og oppblåst mage, har nødvendigvis ikke noe med ungen å gjøre, som nå er ca 1 cm lang...

:) Lykke til, fortell åssen det går!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...