Thea og Erle Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hvordan er det på 3 trim? Som å begynne på ny skole å komme inn slik. Kort og godt så er jeg fra Nordre Vestfold-28 år-2 gutter på 2 og 4 år- gift-jobber som sykepleier men har har vært sykemeldt i svangerskapet. Føler meg sikkert like tung i kroppen som dere som bare har uker igjen- har nemlig godt opp 20 kg og er i uke 29. Hvem er dere? Noen har jeg mulig sett nicket fra på 2 trim.
Dibber Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 Velkommen! Er også i uke 29. 27 år, bor i bodø. Har ei jente på 4 år og en gutt på 18 mnd. Er sosionom men har vært sykemeldt hele svangerskapet.
Dibber Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Når har du termin? Jeg vet ikke hva vi får denne gangen, men magefølelsen sier jente:-)
<3 Adrian <3 Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Hei og velkommen=) Camilla heter jeg, og kommer fra Ålesund. Vebter bebisen i oktober jeg også... termin den 23.10- førstemann, som er en liten gutt. Jobber som barnevernspedagog, og er fortsatt ute i 100 % stilling.. kjenner det begynner å ta på litt, så får se hvor lenge det går...
Gjest Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Å så hyggelig å få deg inn hit Theaokt:) så slipper jeg å "henge" rundt på 2 trim og føle meg feit bare for å få med meg alle de hyggelige trådene;) hehe... Jeg har jo tilhørt her inne en stund nå... Hvordan er sommerformen nå, og hvordan går det med å ta det med ro? Holder gutta deg aktiv eller får du slappe av?
Thea og Erle Skrevet 6. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2006 Takk takk jenter. Terminen er 30 okt, men det blir planlagt ks ca 15 okt. Vi får lage litt liv her inne da jenter. Driver å sparkle spikerhull. Gutta har vært borte hos svigermor i helgen. Fint å se at det er flere som venter i okt. Nå står høsten for tur å det blir spennende og forhåpentilgvis litt luftigere. Håper tiden går fort fort nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå