Gå til innhold

Dunk.. dunk ble kastet over hit i dag hi hi...klar for siste etappe!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det på 3 trim? Som å begynne på ny skole å komme inn slik. Kort og godt så er jeg fra Nordre Vestfold-28 år-2 gutter på 2 og 4 år- gift-jobber som sykepleier men har har vært sykemeldt i svangerskapet. Føler meg sikkert like tung i kroppen som dere som bare har uker igjen- har nemlig godt opp 20 kg og er i uke 29.

Hvem er dere? Noen har jeg mulig sett nicket fra på 2 trim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen!

Er også i uke 29.

27 år, bor i bodø. Har ei jente på 4 år og en gutt på 18 mnd. Er sosionom men har vært sykemeldt hele svangerskapet.

Skrevet

Når har du termin?

Jeg vet ikke hva vi får denne gangen, men magefølelsen sier jente:-)

Skrevet

Hei og velkommen=)

Camilla heter jeg, og kommer fra Ålesund. Vebter bebisen i oktober jeg også... termin den 23.10- førstemann, som er en liten gutt.

Jobber som barnevernspedagog, og er fortsatt ute i 100 % stilling.. kjenner det begynner å ta på litt, så får se hvor lenge det går...

Skrevet

Å så hyggelig å få deg inn hit Theaokt:) så slipper jeg å "henge" rundt på 2 trim og føle meg feit bare for å få med meg alle de hyggelige trådene;) hehe... Jeg har jo tilhørt her inne en stund nå...

Hvordan er sommerformen nå, og hvordan går det med å ta det med ro? Holder gutta deg aktiv eller får du slappe av?

Skrevet

Takk takk jenter. Terminen er 30 okt, men det blir planlagt ks ca 15 okt. Vi får lage litt liv her inne da jenter. Driver å sparkle spikerhull. Gutta har vært borte hos svigermor i helgen. Fint å se at det er flere som venter i okt. Nå står høsten for tur å det blir spennende og forhåpentilgvis litt luftigere. Håper tiden går fort fort nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...