Gå til innhold

Lemus,,,, likner på småspark


Loise 2barnsmor ღ

Anbefalte innlegg

Åååååå,, nå fikk jeg lemus i magen akkurat der livmoren ligger.. Kunne nesten innbille meg at det var bittesmå spark jeg kjente *rørt* Nå gleder jeg meg innmari til å kjenne spark fra den lille.. Men det er nok mange uker til enda.. dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

 

Jeg hadde det samme i forrige uke... var da 11+2.. våknet på morgenen (i sjutiden) og kjente skikkelig "lemus" der nede... ble nesten helt paff jeg... tenke...: kanskje?!?! NEEEIIII sa jeg til meg selv, det går ikke an... det er jo ALT FOR TIDLIG!!!:.. "lemus'n" holdt på noen sekunder.. så stanset det.. så var det på'n igjen....

sluttet helt etter en liten stund...

men ikke nok med det.. nesten morgen TIL SAMME TID.. skjedde det samme IGJEN!!!!

 

jeg var like tankefull..... men som sagt... tenke jo at DET GÅR IKKE AN... men litt MORRO å få litt på "forskudd" av lemus....

 

*ler*

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, hvordan kan du ha gjort det? Babyen er jo under 5 cm i uke 11? Selv kjente jeg det i uke 15 med min første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente bobling i uke 13 og utover og kjente små spark fra uke 16 (15+6) og utover med førstemann.. Så jeg håper at morkaken ligger på "samme" sted denne gangen så jeg kan få kjenne liv like tidlig i dette svangerskapet..

 

Men akk nå er det nok bare lemus ja.. En 4-6 cm baby klarer ikke gjøre så harde sprell at jeg kan kjenne det vel?? Det får jeg meg ikke til å tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...