Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Hei jenter. Kan man bli gravid 8 dager før forventet mens? Det blir jo egentlig etter min syklus 4 til 6 dager etter el. Dette er den eneste perioden mannen min er hjemme denne måneden Reiser med jobben. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 tror ikke det, desverre. egget lever etter hva jeg vet bare 2 dager. korriger meg gjerne om jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 Alt er mulig. For eksempel en orgasme kan sette i sving en ekstra eggløsning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Del Skrevet 6. august 2006 Det kan du desverre ikke. Du har el 14 dager før mens og kan bli befruktet hvis du har samleie opptil 5 dager FØR eggløsning men ikke etter. Da er egget ditt borte - vekk.... Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 EL er ikke alltid like regelmessig, selv ble jeg gravid under en menstruasjon i 2002. Jeg vet at det var eneste mulighet for det svangerskapet for akkurat da var det "tørketid" i forholdet, og vi hadde sex kun den ene gangen i løpet av 2 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Det er faktisk mulig at el varierer en smule... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå