Gå til innhold

Christina<3Raymond


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Det ble så mange innlegg og så langt at jeg orket ikke lese alle.

 

Jeg synes ikke du er noen judas selv om du skriver dette.

 

jeg er vel en av dem som ikke kom på å gratulere noen forrige gang jeg var gravid fordi en ul hadde gått bra, men man holder jo litt pusten når man er til ul i fare for at noe skal være unormalt...

 

Når jeg har vært inne på bli gravid har jeg gratulert ALLE som har blitt gravide, enten jeg har snakket med dem tidligere eller ie, og gud så kjekt det var å se 25 innlegg på mitt innlegg om at jeg var blitt gravid. Jeg hadde ikke vært der inne i mer enn 2 mnd så det var langt i fra alle jeg kjente.....men glad ble jeg likevel.

 

Men nå er miljøet der inne litt mer positivt enn her inne på 1 tri. Der blir ingen sure om et sprøsmål kommer for nte gang. men det er noen som har laget lister med de vanligste spm som nye kommer med slik at det går an å lese seg til det man lurer på. Men likevel kommer det spørsmål som: hva betyr el og pp, og INGEN blir sure. Man ønsker bare vedkommende velkommen inn og henviser til siden med info!

 

Savner litt av den "servicen" her inne, det var ikke slik stemning her inne da jeg var gravid med nr 1.

 

Men slik er jeg, mens noen som skriver ett innlegg blir sikker lei av å få svar om at "Dette har jeg ikke peiling på men....."

 

jeg liker å få svar enten det er et "skikkelig svar " eller bare synsing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...