Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Ammet til gutten min var over 16 mnd og sluttet fordi jeg tenkte at nå har jeg vært flink nok og det var målet mitt å amme til han var over ett år ihvertfall så det har jeg jo klart. men nå.. ca en mnd etterpå.. jeg savner det slik.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5827324-jeg-angrer-nesten-p%C3%A5-at-jeg-sluttet-%C3%A5-amme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MMJ Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 Ååååå, jeg tror jeg vet akkurat hvordan du føler deg!!! Jeg sluttet og amme tullemor da hun var 19 mnd. Det var en kjempehard avgjørelse for min del, og jeg tenkte på det LENGE, sikkert 3-4 mnd før jeg endelig tok steget og sluttet. Jeg sluttet fordi jeg ble så sliten av de, og tullemor ville ha pupp HELE tiden. 2 dager etter slutt begynt ejeg og angre noe sykt... var helt i fra meg, følte jeg straffet lillejenta min og greie... uff... etter 5 dager med melkespreng og frustrasjon... så fant jeg ut, NEI, JEG BEGYNNER igjen!!! Så jeg la tulla til puppen... Men, da ville hun ikke ha!! Hun tok et par sug, og så begynte hun å spytte det ut, hehehehe Da fikk jeg "fred", hun var kommet over puppen, ENDELIG :0) Enda, den dag i dag, hun er snart 22 mnd, så er hun veldig opptatt av puppen, hun elsker og kose med den, ligge med hodet der eller ta på den Men amminga er i allefall ferdig, heldigvis. Hvis du virkelig SAVNER det, så kan du jo begynne igjen, hvis gutten din har lyst da... Hvis ikke skal det har djobbing til å få han til å ville det igjen tror jeg :0) Lykke til da!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5827324-jeg-angrer-nesten-p%C3%A5-at-jeg-sluttet-%C3%A5-amme/#findComment-5827803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå