Gå til innhold

Positiv EL test i dag, 2 døgn siden sex og mannen min er på tur!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du har positiv el test i dag,så går det en to døgn før du før eggløsning.Er han hjemme igjen til da?Du kan godt få flere eggløsninger i løpet av en måned og uten at el testen slår ut.Ingenting er umuligt,bare det umulige er litt vanskeligere å få til.Stå på.

hei har ikke peiling på el test jeg da.

men jeg beregnet ut når vi burde være aktive tu fra termin kalkulatoren her på bim. og la på tre dager fæ og etter. og tror du ikke mannen min reiste bort den første dagen. jeg ble så sint at jeg nektet å ha sex etter det. og gjett hva jeg var blitt gravid likevell.

alt kan skje. men husk å kos dere, ikke la dette styre dere for da blir det plutselig vanskelig.

kjenner noen som holdt påi 4 år, og det gikk ikke, da de ga opp og ville teste om alt var som det skulle viste det seg at hun var blitt gravid. de skulle bare slappe av først.

sædceller kan overleve flere dager- gjerne 4-5. kan hende du blir befruktet denne måneden.......... Har en venninne som ville ha en jente etter 3 gutter- de hadde sex før eggløsning (ikke på selve eggløsning) for å øke sjansen for jente (jente-sedceller lever lengre). Hun ble gravid med en gutt.. lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...