Gå til innhold

mange som skal på gjøvik treff 17 aug?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei gardskjerring!

det er stille fra bim-gjengen på gjøvik om dagen men håper og tror at noen dukker opp. jeg kommer iallefall:) er du fra gjøvik? når har du termin?

Til de som kommer den 17 august, gleder meg til nok en skravle stund sammen med dere!!

Annonse

Er på kapp når eg handler mat. Kanskje eg har sett deg..

Blir moro å treffe andre som også er gravide med nesten samme termin..

Strever fælt med å få bestemt meg om eg skal vite kjønn eller ikkje når eg skal på ul 25 aug...

Er så moro med andre som forteller hvilket kjønn dei får!

Annonse

Hei!

Jeg bor på Gjøvik (innflytter ;-) ), men har ikke termin før 12 april jeg så føler at det er så tidlig... :-) Jeg er 24 og gravid for første gang Jobber til 18.00 også på torsdager, lang dag, så rekker ikke denne gangen. Men neste gang når magen har vokst litt og hvis det passer bedre så dukker jeg også opp! Fint å kunne bli kjent med nye folk og dele litt erfaringer :-) Håper det blir et koselig treff!

det her synes jeg er dårlig gjort... Jeg er 18 år, har termin 4. feb... jeg har heller ikke noe mage... jeg selv synes at den har vokst litt, men INGEN kan se at jeg er gravid... da jeg var på første treff var jeg bare 10 uker på vei...og grudde meg også, for jeg kjente ingen der og alle ville sannsyligvis snakke om alt jeg ikke har opplevd ennå.. men ble kjempegodt tatt imot og synes det var kjempekoselig... så neida, damer. mage her har ingenting å si... vi alle har jo noe til felles : vi har barn i magen! :)

men nå føler jeg jo at siden jeg er så kort på vei, vil jeg sitte alene igjen på treffene.. så det hadde rett og slett vært fantastisk å bli kjent med dere med liten mage, så jeg visste at det er flere enn meg :))

Jeg kommer på bim treff på torsdag den 17... :))

Håper det kommer mange som sist.. :))

Er koslig å hilse på nye fjes også... Med eller uten mage enda... Så er dere ikke kommet så langt at magen synes så kom alikevel... Vi har alle barn i magen... :))

Klem fra

Jeg har gitt opp å få til noe på Lillehammer, så vurderer nå å kjøre ut til dere! :-) Jeg er innflytter her på innlandet, pendla mye mellom gardermoen og lillehammer i den forrige jobben, men aldri vært på gjøvik før. Er det langt å kjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...