Gå til innhold

August: Ha en fin dag, augustjenter!


Aga:-)

Anbefalte innlegg

Selv om tankene våre kretser rundt fødsel og alt det innebærer, så må vi ikke glemme at disse dagene er til for å slappe av, nyte og kanskje få en time ekstra i sengen om morgenen.

 

Ta godt vare på dere selv, håper dagen blir superfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, er så stressa på at jeg liksom skal kose meg og slappe av at jeg ikke får gjort det:)

 

Bade i dag, det blir digg. Ikke noe som å være vektløs en liten stund.

 

Skal du på slik en fin søndag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! Her skal det tenkes minst mulig på fødsel i dag. Det skjer aldri uansett. Nyte, nyte!

 

Ha en snasen dag selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme :D

 

Så langt i dag har jeg sovet, spist og sett film. Skal fortsette å slappe av og kose meg resten av dagen. Og prøve å finne på noe som er vanskelig å få gjort etter fødselen, sånn at jeg kan glede meg over at babyen venter litt med å komme ut (er 8 dager på overtid i dag...).

 

Håper alle klarer å kose seg og slappe av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Helt enig med deg - nyt dagen alle sammen!!!!! Kjenner mer og mer oppbygging av smårier, men når frøkna ikke har kommet enda kan ho iallefall få lov til å vente til imorgen ettermiddag tidligst... for imorgen skal jeg på gravidmassasje kl 10.30, og med vond rygg har jeg gledet meg til den i mange dager nå :-)

 

Ha en fortsatt flott dag jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk... Idag er det barndåp for en liten niese.. Koselig dag med slekt og venner..

Har mange flotte dager på sjøen om dagen så jeg føler tiden blir brukt til kos istedenfor plikter og arbeid (selv det skulle vært gjort...)

 

Ha en fortreffelig dag i sola :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...