Gå til innhold

EL i morgen og mannen min er på fjelltur!

Anbefalte innlegg

Hei!

Testet positivt på EL i dag og mannen min er på fjelltur med en kamerat!

Vi hadde sex ca. kl 02.00 natt til fredag før han reiste, og det er jo litt over 2 døgn diden og EL er sannsyligvis etter 24 - 48 timer etter positiv EL test!

Har vi noen sjanse for at det likevel kan bli baby denne mnd?

Er kjempelei meg nå!

Fortsetter under...

Når kommer han hjem? Hvis han kommer hjem i løpet av dagen, så kan dere ha en god sjanse i og med at el normalt, som du sier, kommer 24-48 timer etter postiv test. Om gutta boys skal ha overlevde fra fredag og til idag/imorgen, er de sterke, men det kan jo skje!

God morgen

Forstår virkelig frustrasjonen din - det er liksom DETTE som er viktig nå og det er forholdsvis små marginer vi snakker om. Vi er jo bare fruktbare noen få dager ...

Men dette kan gå veldig fint det - svømmerne til mannen din kan ligge og vente på egget i opptil 5-6 døgn, så her er det jo snakk om 2-3 døgn.

Sist jeg ble gravid hadde vi sex den 10. og den 14. i måneden, jeg testet pos EL den 13. Trodde altså at det var den 14. som gjorde meg gravid, men hadde festeblødning jeg da - den 18. og det skulle tilsi at svømmerne ventet i 3 dager på egget. Altså ble jeg gravid den 10. - 3 dager FØR el ( dette utifra at festeblødningen er ca 8 dager etter befruktning).

Ble litt langt dette, men ha litt håp :)

Det går nok bra dersom han komme hjem i løpet av de neste 3-4 dagene.. (el om 2 døgn, mulighet til å bli befruktet 2 døgn etter el)

jeg hadde kalkulert el på en onsdag, hadde kun sex mandag og torsdag og jammen er jeg ikke 4+0 nå. Testet positivt på fredag!

Tror sjansen fremdeles er tilstede ja!

Lykeke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...