Gå til innhold

Jippi, for et rush...!

Anbefalte innlegg

Har nettopp testet positivt. Jeg er gravid!

Tør nesten ikke tro det. Har vært såååå pessimist de siste to ukene. Hadde pos el test 21.juli. Hadde sex dagene før, samme dag og dagen etter. Så reiste mannen bort for to uker. Når temp.hoppet ikke kom før mange dager etter el testen, fryktet jeg at vi hadde gått glipp av den. Dessuten begynte tempen å synke igjen etter bare fem dager med høy temp. Jeg tenkte: ja ja det var det, mens i anmasj og greier. Men så har den steget igjen de siste tre/fire dagene. Har IKM i dag, og når tempen var høy også nå på morgenen så bare MÅTTE jeg ta en test. Og jammen ble den positiv også, plusstegnet kom nokså fort til syne så det er liksom ikke tvil. Jeg klarer jo ikke å få sove jeg nå, så her sitter jeg da, skjelven og lykkelig en søndagmorgen kl.06.alene i huset.Mann og datter kommer hjem senere i dag, og jeg gleder meg så vanvittig mye til å fortelle ham nyheten.

Dette var vår 4pp.

Har INGEN symptomer, bare litt sånne murringer som kan kjennes ut som mensmurringer.

Så da skrider jeg inn i 1.trimester og går over fra å bekymre meg om når jeg skal bli gravid, til om spiren klarer å klore seg fast.

Ønsker dere lykke til videre damer, og forventer å se dere alle over på 1. trimester snart. Dere er bare fantastiske!!!

Sender babystøv i bøtter å spann******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

P.S. Jeg tok Solvipect hostesaft i dagene før og rundt el, opptil tre ganger om dagen. Hadde ikke el-slim.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5826671-jippi-for-et-rush/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for alle gratulasjonene! Går å venter på at det skal synke inn liksom. Koser meg litt med at det foreløpig bare er min lille hemmelighet (forutenom at alle dere vet det da-hi,hi) ettersom mannen min ikke kommer hjem før i kveld. Vil si det til ham face to face i stedet for sms eller over tlf.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5826671-jippi-for-et-rush/#findComment-5827427
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...