Gå til innhold

I dag er jeg stolt av meg selv.....

Anbefalte innlegg

Først fikk vi best av ei vennine som jeg desverre ikke ser så ofte pga avstander. Jeg var veldig spent på hvordan det ble å se henne igjen ,da hun nettopp har født ei lite jente,som også var med hit. Var veldig spent på min egen reaksjon. Var vel egentlig redd jeg skulle begynne å grine rett og slett når jeg så babyen. Men det gikk overraskende bra når de først kom hit. Det var godt å holde babyen i armene, uten å ha en overveldende misunnelse/sjalusi.

I kveld har vi vært hos noen venner/bekjente. Hun spurte etter hvert om vi hadde noen babyplaner ol. Jeg svarte ærlig at vi har prøvd i over ett år, men hittil har vi ikke lyktes. Dette er første gang jeg har klart å svære ærlig på et spørsmål om vi har planer om barn snart. Det føltes ganske bra å fortelle sannheten,( i stedet for å tenke på i etterkant at jeg burde ha vært ærlig.)Hun var også veldig forståelsesfull og kom ikke med gode råd og sånn etterpå. Vet hun ikke er her inne, men jeg skal sende henne en tanke før jeg legger meg, she made my night :)

Merkelig hvor komplisert livet kan være noen ganger....... De hormonene, de homonene :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5826323-i-dag-er-jeg-stolt-av-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Så deilig å høre at det gikk fint å få baby-besøk! Det du skriver, kjenner jeg meg veldig igjen i. Jeg opplever at når jeg forteller at vi har slitt ganske lenge for å bli gravid, får jeg ikke velmenende råd, men heller medfølelse og støtte. Jeg tror det er lettere for meg selv å være åpen rundt dette, for jeg slipper spørsmål!

Jeg håper du har det bra i dag også:o)

Fant deg ikke på lista skjønner du :o) Blir "jobbing" her også til helga. FF har kalkulert eggløsning til 12. Så nå nærmer det seg :o) Og om to dager er det besøk hos gyn. Så nå går det fort framover.

Så flink du er når det gjelder andre gravide, flott!!! Du kan jammen være stolt av deg selv. Skal se de små hjelper deg på veien til å bli gravid. Håper jammen det!!!!

Annonse

Hei,

Ja nå hadde du all grunn til å være stolt over deg selv. Det er ikke alltid like enkelt å takle slike ting. Fikk selv besøk av ei venninne med et barn på 1 år her om dagen, var veldig spent på hvordan jeg skulle reagere, men det gikk over all forventning. Barnet var en aktiv krabat som jeg lekte og hadde det kjekt med. Men jeg kjenner også at når neste babysørsmål kommer, så sier jeg sannheten :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...