Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, måtte sjekke ut sidne her før jeg hopper i seng. Sambo er ute og fester etter gammelt, og jeg gruer meg litt til å gå og legge meg i tomt hus....Lillegullet er her da =)

Skrevet

jeg :) Men jeg kjenner jeg begynner å bli tung på øynene...

Skrevet

lys våken jeg:( Som vanlig.. Har sovet dårlig de siste nettene...

Skrevet

Så kjedelig da...har sånne perioder innimellom jeg og...nå er jeg egentlig kjempetrøtt, men tørr ikke legge meg :( *pysete*

Skrevet

Jeg er våken! Samboeren min er også på fest. Hater å legge meg alene i den store senga. Er så mørkredd og det er den store, skumle schæferen vår også. Hihi. Småen sover tungt, så han er det heller ikke mye selskap i.:)

Skrevet

Min samboer er hjemme! Men hva hjelper det når han er et nattedyr han og?

Hvorfor er ikke dere ute på fest da?

Skrevet

Han er ute med noen kompiser han ser ganske sjelden, er ikke så ofte han er ute alene så trenger det en gang iblandt.

Så er vi jo igang og prøve på nr. 2 her da...Om jeg ikke tar helt feil har jeg el i disse dager så er ikke så lysten på å feste...Håper jo selvsagt på at det skal klaffe på 1. forsøk, siden nr. 1 kom så lett og greit =)

Men begynner nok ikke å stresse før om et halvt års tid minst...Har god tid enda!!

Orker ikke så mye styr rundt det, tar det som det kommer foreløbig

Skrevet

JA sant det er ekkelt å sove alene!!! Gleder meg nesten til gullet våkner, da blir det rett inn i sengen min...Hjelper det selv om lille akkurat har passert året....

Skrevet

Så kjekt for han! :)) Håper el er rett rundt hjørne da:)) Å det klaffer for dere tidlig denne gangen også!

Hvor gammel er du?

Jeg er i 2 pp... Er jo innstilit på det kan ta tid, men er litt utolmodig om dagene! ingen tr pos og neg tester om hverandre!

Skrevet

Tror den er her ca. nå, men er jo litt usikker i og med at heg aldri har tenkt over sånt før =)

Er 25 år..du da?? Har du barn fra før??

Hvilke tester du bruker da??

Skrevet

Er hjemme med småen. Kunne jo fått barnevakt, men jeg har ikke så lyst på fest idag. Har jobba i hele dag og er egentlig ganske trøtt og sliten. Men sove? Neeeeeeeei... ;)

Skrevet

vil_ha_nr.2 jeg har ingen barn fra før, men samboer har en datter...

Har testet pos med qr og new generation (om det skrives slik) og neg med cb... Skal ringe legen på mandag :)

Skrevet

Så spennende da!!! Håper du får positivt svar =) *krysse fingre*

Skrevet

Mamma til turbo, jeg har også jobbet i hele dag... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er trøtt! :)

Skrevet

Du er sikkert overtrøtt :) Det er jeg etter altfor mangen timer på dataen så sent på kvelden/natta;)

Skrevet

Er sikkert det.. Men kroppen bør jo snart reagere, sitter våken til langt på natt vær dag, tidlig opp om mornigen.. Så er det hele dager med jobbing.. Er glad skolen snart begynner igjen :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...