Gå til innhold

Vest agder

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei.. :)

Vet jeg ikke er alene, men er ikke lett å tenke slik.. regner med du vet det..

Min situasjon.. vi hadde data i ca 3 mndr da jeg ble gravid, og han va såå med på å beholde barnet med en gang, så ble han bare en helt annen person. Ikke en person jeg vil ha rundt meg akkurat nå, han er umoden og egoistisk.. han er med på UL å sånn, men innimellom det ser jeg ikke noe til ham..

Jeg har termin 14 feb, foreløpig da..

Hvordan er din situasjon?

Jeg bor btw på søm og er 21 år..

Gammel er du?

Heia..

Jeg begynte å date far til barnet og vi lå sammen 1 gang etter å ha gått ut i ca 2 uker....

Etter 1 uke etter at vi hadde vært sammen fikk jeg høre at han hadde dame i hjemlandet sitt og at hun kom på besøk, jeg sluttet å gå ut med han med en gang!!

(Han jobber på brygga over sommeren).

Da jeg fant ut at jeg var gavid ble jeg total nervevrak og gråt i 3 dager i strekk. Da jeg fortalte han at han var far til barnet sa han at han ikke var klar til å bli pappa og at han ikke vil ha noe med det å gjøre....

Syntes dette var en ok beslutning siden han ikke er en mann med en moral jeg setter pris på!!!

Lurer av og til om jeg fratar barnet mitt en del rettigheter ved å ikke oppgi barnefaren...

Men jeg har passet på å få hele navnet hans og e-postadresse. slik at han kan få beskjed om når barnet er født, slik vi har blitt enige om.. og om det dukker opp noe som er nødvendig for han og vite eller at jeg trenger han pga komplikasjoner med barnet...

Jeg er 18 blir 19 før termin!

Jeg syntes at du skal snakke med han og si at å bli far ikke innebærer at han er det når han føler for det, men 24 t i døgnet 365 dager i året!!!!

Jeg vil ikke ha ham her så mye nå, han har ikke behandlet meg noe bra.. så han gjør egentlig bare ting verre..

Så det går litt begge veier akkurat nå..

Hvor er det faren til barnet ditt bor?

Blir tøft å være helt alene da.. ta god nytte av vennene dine rundt deg..

Han er fra island. reiser tilbake i slutten av september...

Da er det kanskje best at du distanserer deg fra han en stund till han er klar til å ta ansvar...

Jeg skal nok klare meg, har ikke mange gode venner fordi jeg har sett deres sanne ansikt. hvordan de er skadefroe og egoistiske...

Men jeg har vell 1 håndfull av menesker jeg stoler på og de er virkelig gode venner!!!

Du skulle ha i februar sa du, da er du ca 3 mnd på vei?

Har du kjent noe, hvordan går det med det lille barnet ditt?

Annonse

Babyen har gitt meg noen livstegn i ny og ned, i begynnelsen måtte jeg ligge lenge å slappe av og konsentrere meg men i den siste tiden har jeg kjent spark og bevegelser når jeg minst venter det.

Det er utrolig deilig å endelig få litt bevis på at det er liv der inne!!

Jeg syntes det er så mange som får gått så tidlig på ul. jeg har ikke time før 28 august og da er jeg i uke 20..

Har vært ganske kvalm og uggen de siste 2 mnd og varmen har vært helt grusom å holde ut pga hodepine og svimmelhet, men nå den siste uken har jeg begynt å føle meg mye bedre..

Har du hatt mye kvalme? Hva fikk du se på ul?

Annonse

Du kan ringe Amathea Kristiansand på tlf: 38049911.

Jeg fikk beskjed om at hun som holder kurset, kanskje skal slutte, og at det derfor er usikkert om det vil fortsette.

Jeg har tenktå melde meg på. Men jeg tror kanskje vi som har termin i vinter blir nødt til å vente til et senere kurs.

Jeg har tenkt til å gå ned på amateha senteret i skippergata rett ovenfor expert i byen.. det er den døren som er til høyre når du er på vei inn til p plassen melleom de to kvartalene ( h.wergelandsgt+skippergata)...

Litt letter og få all den info man vil ha hvis jeg går ned tenker jeg......

Ja jeg skulle ønske jeg kunne jobbe men legen syntes ikke det var noe lurt, pluss at arbeidsplassen min syntes det er for vanskelig å tilrettelegge arbeid for meg....En av kolegaene mine sa til meg etter t jeg ble dårlig og måtte løpe på do at Jeg måtte slutte å trykke den graviditeten min oppi trynet deres...Veldig sympatiske mennesker!!!! Nei!!!

hehehe

Jeg vet at det er slik det er i følge loven, men de føler seg hevet over det!

Ei annen kolega av meg hadde snakket med de og sagt det at de var nødt til å tilrettelegge arbeidet ellers kunne jeg gå til fagforeningen og gå til sak...De hadde svart med at de var klar over det men at jeg var alt for snill og ikke turte og gjøre det...Jeg hater meg selv for at de har rett, hvis jeg også hadde gjort det vile det vært som å ta yrkesmessig selvmord pga lojaliteten folk har til hverandre i yrket her i byen.....

Problemet med arbeidsplassen min er at hvis du gjør noe som ikke er til behag for mine ledere er du på vei til å bli presset ut fordi de ikke liker deg...Allerede 2 stk som har blitt presset ut det siste halve året...Var vell ikke tilfeldig at når det ble en ledig jobb var det hver gang en venn av de som trengte arbeid...De er ikke sjefer der, de er bare kjøkkensjef og restaurant sjef....

Jeg er kokk...

Det er deilig å slippe ut litt steam av og til da!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...