Gå til innhold

Kan noen med erfaring vææær så snille å svare meg!!!

FrkVissVass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper inderlig noen med erfaring kan svare meg, for jeg er så fra meg... Jeg var til enda en ny ul idag, hadde den første i forgårs og de kan hverken da eller nå se annet enn en fortykket slimhinne og ikke kan de si om det har vært ett foster der eller om ett er på vei. HcG på blodprøver derimot viser perfekt økning, mer enn dobler seg annenhver dag, har hatt 3 blodprøver nå. Likevel, da jeg kom somø-hjelp idag med kjempevondt i magen sa legen bare " du har spontanabortert desverre, her har du ett bind" ja legen var egentlig forståelsesfull og grei hun men den blodprøven jeg tok etterpå viste jo mer enn dobling... hva er dette da, hvordan går det an!!! jeg er riktignok bare 4-5 uker på vei men de skal vel begynne å se NOE nå, hva? har noen vært borti liknende, jeg blir gal over plutselig få høre jeg er gravid, også plutselig nei det er du ikke likevel, så en telefon klokka 12 på natta nå plutselig, jo HcG har mer enn doblet seg så her er det noe, herregud!!!! folk blir jo tussete av mindre.... fy f... vi vet ikke om vi skal le eller grine vi...

Tusen takk til noen om de orker å svare oss, vi lurer på om noen har vært borti noe sånt og det har gått bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(glemte å si at poenget her med det bindet er at jeg ikke blør en dråpe og tok HcG ETTER den ul... halvtime etter altså...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...