Gå til innhold

Anbefalte innlegg

har noen av dere fått det?

jeg fikk,i går..men opplevde å blli 10 ganger værre.nå sier di at man skal det.bli værre før man blir bedre..stemmer det?

vurderer å takke nei til flere nåler hvis det skal bli slik.klarer nesten ikke gå nå.så tenker jeg på fødselen.makter ikke en fødsel hvis smertene er som nå....hva kan man gjøre for å bli bedre?

hadde bl med di andre,men ikke som nå.blitt gradvis værre siste uke,og toppet seg etter behandlingen i går.

håper på gode råd,eller iinfo...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5826092-akupunkturbehandling-ved-bl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg har vært til noen akupunkturbehandlinger. Jeg blir bedre av akupunktur. Det kan nok stemme at det kan bli litt verre i starten, men etter en dag eller to merkes bedringen. Når det nærmer seg to uker siden sist behandling, merker jeg at jeg begynner å bli verre igjen, og jeg gleder meg til ny behandling, som gjør at jeg blir bedre. I sommer gikk det fire uker mellom behandlingene, og da ble jeg mye verre - det var for lang tid uten behandling i en tid med økt belastning. Men nå er jeg blitt bedre igjen takket være akupunkturen.

Tipper du også merker bedring snart. Hvis du er veldig plaget i utgangspunktet, kan det jo være at du trenger flere behandlinger før du blir mye bedre. Men du får jo selv vurdere om du tør å prøve flere behandlinger hvis ikke du merker snarlig bedring.

Det er viktig at akupunktøren er dyktig og tilknyttet NAFO, Norsk Akupunkturforening. Det er også viktig at du kjenner at det stikker når nålene settes - det betyr at det riktige punktet er truffet.

Lykke til. Håper du snart blir bedre!

hei.takk for svar..jeg fikk ikke tilbud om flere,så det ble ikke noe av uansett.var jm på fødeavdelingen som satte nålene.kjapt og uten info av noe slag.var skikelig spørsmålstegn ja,hehe..

tror nok jeg hadde tatt flere behandlinger hvis di hadde tilbudt meg det før,og at jeg hadde fått vite litt om det.nå er tingene enda værre her,med nerver i klem osv.nå ser jeg for meg rulatoren =0)

men ikke lenge igjen.får holde ut litt til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...