Gå til innhold

Noe annet enn pølse og brød!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Er enig i at det kan være moro å variere pølse og brød med noe annet. Sønnen min på 2 år er glad i pizza-snurrer. Vi har servert det her når vi hadde "barne-lunsj" en søndag. Lager bare pizza-deig på vanlig måte, tar det fyllet som er ønsket(skinke, ost og oliven er en "klassiker" her), kjevle ut deigen, ta på ønsket fyll, rull sammen og skjær i passe biter. Enkelt å spise også da de er fine å holde i hånden. Ved siden av serverte vi skåler med oliven, cherry tomater, oppskjært agurk og sånne små gulerøtter, veldig populært og barna kunne ta det de likte best! Populært hos de voksne også!

Lykke til med bursdag:-)

Siden gutten vår ikke er så glad i pølse måtte vi finne på noe annet til 2-årsdagen hans. Vi endte opp med kjøttboller (kjøpt på IKEA, billige og gode) og baguetter. Varmet opp i ovnen og serverte med noen yoghurtdiper, litt grønnsaker som passer med dip, og ketchup. Det falt i smak både hos store og små og så var det lett å lage.

Da min datter fylte 4, serverte jeg kyllingklubber. lagde også masse skåler med forskjellig salat ingr. paprika,ost,tomat,agurk,osv. dette var veldig populært. vi ville oså ha noe annet enn pølse. Lagde også et stort fat med frukt, og det var faktisk mere populært enn kakene. (dette var en varm sommerdag...)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...