Gå til innhold

Syns alle her inne har gått opp så lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg virkelig den eneste som har gått opp så mye som 16 kilo her eller??? hehe...Er nå 38+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du nok ikke...

Er i uke 31 og har gått opp 15 kg...

Men til mitt forsvar har vannet begynnt å samle seg..

Det meste går av igjen:)

Lykke til videre

Skrevet

Begynner å dra seg oppover her og gitt... 7kg i uke 30

Skrevet

Ja regner med at mye av det er vann her også.. Føler at jeg har 2 digre tømmerstokker til ben :/

Skrevet

ehhhh, jeg har lagt på meg 19 kg....var liten i utgangspunktet,også sluttet jeg å røyke. Men jeg er stolt over alle de 19 kg, og håper at jeg får beholde noen etterpå også-)))

er foresten i uke 33

Skrevet

Vel.. i uke 33 var jeg 12 opp er nå i uke 35 og har med vilje ikke gått på vekten...

Skrevet

har gått opp 21 kilo. men var ganske tynn fra før så er bare happy jeg.

Skrevet

da slår jeg til med uke 35 å 30 kg...har gått opp 40 i hvert svangerskap(gått ned alt etterpå heldivis) legen sier at d er sånn min kropp er...

Skrevet

Jeg har gått opp 20 kg de forrrige svangerskapene, og gikk ned alt igjen etter endt amming. Denne gangen er jeg i uke 36 og har gått opp kun 6 kg. Dette skyldes nok mindre matlyst, mer bevissthet rundt søtspising varmen og mindre trening....

Ikke bær bekymret du, det går av igjen!

Skrevet

kan ikke akkurat si at jeg har gått opp lite..er i uke 38+6 og har gått opp 24 kg..men jeg har mye vann i kroppen..

Skrevet

Opp mellom 12 og 15 kg her. Ikke så lett å vite hva som er vann, for det varierer litt fra dag til dag. Er i uke 37.

Skrevet

Jeg er i morgen i uke 37 og har gått opp 12- 14 kg, avhengig av vannet som kommer og går...

Skrevet

neida, ikke alene nei!

har termin om tre dager (baby kom ut!). veide meg på onsdag, og hadde da pluteslig nådd 16 kilo jeg også. hadde jo lagt på meg 4 kilo på 1 1/2 uke. men legen reagerte ikke på det i det hele tatt. har ikke mye vann heller jeg. men synes fortsatt jeg ser flott ut, og får kommentarer på at ingen kan se at jeg har termin om 3 dager, så er nok bare tillegg som baby trenger, selv om det høres mye ut:)

Skrevet

Jeg har to uker igjen til termin og har lagt på meg 10 kg (noe jeg syntes er greit), men alle kommentere hvor svær mage jeg har.

Enkelte skjønner ikke at gravide også har følelser...

Om jeg hadde lagt på meg 100 kg så hadde det vært verd en liten baby!

Skrevet

Jeg er i uke 38 nå og har gått opp 10 kilo. Men her er det lite vann da, så alt er vel baby og ammekilo ser det ut til....Har kun mage, ikke lagt på meg ellers.

Skrevet

I uke 35 hadde jeg gått opp 13,5kg, har mye vann i kroppen...

Skrevet

Nope.. He gått opp 23 kilo sånn ca ej.. Men he jo 3 i ødem da.. Så en del vatn i kroppen her.Fysj!! Men tenke ikkje så mykje på d.Litt arti da.No veie ej mykje meir enn typen.Hehe.. 37+5

Skrevet

Å neida...i uke 36 var jeg gått opp 15 kg!!!

Skrevet

Jeg er i uke 35,og har gått opp 14 kg! Så jeg tar deg nok igjen :-)

Skrevet

Jeg har 24 dager igjen og har gått opp 16 kilo. Det merkelige er at folk ikke skjønner hvor de er:) Det er jo bra da, men jeg ser de jo veldig godt da!

Skrevet

Jeg er på overtid og har vel gått opp 16-17 kilo.Jeg har ikke gått opp noe de siste 14 dagene. Alle sier at jeg har liten mage og jeg føler meg egentlig ganske fresh.. så synes den vektøkningen er helt grei! Har jo litt vann i kroppen og da, og er ganske høy så det er litt å fordele det på. Jeg har vært veldig lite fokusert på vekt under sv.skapet, og spist sunt hele veien men også unnet meg litt ekstra som jeg tror er vanlig:-)

Skrevet

to uker igjen til termin og jeg har gått opp 14kg, fra 66 til 80kg. Regner med et par kilo til...

Ikke så mye det, normalen er jo mellom 12 og 20 kg avhengig hvor mye man veide i utgangspunktet og vannmengde i kroppen osv..

Skrevet

hei på deg...jeg hadde termin4 aug,uff...på overtid igjen!la på meg 17 kg sist,men nå har jeg bare lagt på meg 10 ca...gikk litt ned til å begynne med!Lykke til videre...

Håper d skjer noe her snart:)

Skrevet

forrige gang gikk jeg opp 20 kg (tok av 30 så hehe gjorde ingenting) til nå, i uke 29 har jeg gått opp 10 tror jeg, stresser overhode ikke med vekta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...