Gå til innhold

hukomelse? tyrkia ferie


Gjest

Anbefalte innlegg

nettopp kommet hjem fra tyrkia, å kom på at jeg lovte å fortelle hvordan det var godt, til en eller annen her inne, som snart skal ned selv. husker ikke hva det dreide seg om eller noe, men jeg kan jo si litt for det:) ( husker ingenting for tiden, så ikke ta det personlig) :)

 

vi var i side, en grei by, med veldig pågående selger ( men det er vel ganske normalt )

 

men det var vel ikke det hun/du lurte på.

 

jeg hadde verken mer eller mindre plager, spydde som en gris, men det gjorde jeg jo hjemme før jeg reiste også...

 

tok noen melkesyretabeletter som jeg tror heter idoform, begynte 3 dager før vi reiste, og fortsatte hele turen. reagerte ikke på noe mat, men slett med å finne godt pålegg ( frokosten besto av brød med smør) ( og det smakte heller ikke no godt) reisefølge som tok de samme tabelletene ble heller ikke syk. de skal ikke påvirke fosteret på noen måtte ( sa de på apoteket)

 

varmen var ikke så uutholdelig som div infosider om tyrkia ville ha det til. den la på 33-39 grader på dagen og 22-25 på nettene.

 

men jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet det uten svømmebassens og air condition :)

 

 

god tur:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...