Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #1 Del Skrevet 5. august 2006 Heisan. Jeg har termin i begynnelsen av april og lurer på når jeg skal kontakte legen. Det er vel ikke vanlig å få tid før en er rundt 8 uker på vei?? Noen som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 5. august 2006 #2 Del Skrevet 5. august 2006 Hei. Tror det er vanlig med første legebesøk en gang mellom uke 8 og 12. Har også termin i begynnelsen av april, men har ikke bestilt time enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #3 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg er i uke 11, men har ikke bestilt legetime ennå. Har hvert på 2 allerede, pga prøverør ogat det er tvillinger!! Skal kontakte fastlegen til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Mente å skrive at jeg har hvert på 2 ultralyder allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #5 Del Skrevet 5. august 2006 Oi, så spennende med tvillinger da:). Kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 jeg skal til legen den 25 og da er jeg 12 + 0. Blir bestandig sittende å vente lenge før jeg kommer inn og er inne i 5 min.. Nei har ikke planer om å gå dit mer enn jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 6. august 2006 #7 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg var på første legebesøk forrige uke, da var jeg 6+5. Gjorde alt det basica da, men blodprøver, helsekort og søknad om fødeplass. Dette er første gang for meg, så jeg hadde mange spørsmål. Skal tilbake om 5 uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. august 2006 #8 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg skal til første kontroll hos legen på torsdag, og er da 7+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 6. august 2006 #9 Del Skrevet 6. august 2006 jeg var i uke 5+6 pga.søke om genetisk veiledning og fødeplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 6. august 2006 #10 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg fikk time i uke 9 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy_me Skrevet 6. august 2006 #11 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg ringte til legen med en gang jeg fant ut at jeg var gravid og da fikk jeg beskjed om at det var vanlig å komme til førstekontroll mellom 10ende og 12te uke.. Jeg er nå 9 uker på vei, og har bestilt meg time når jeg er i overkant av 12 uker.. Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 6. august 2006 #12 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg var hos legen i uke 6, skulle til legen i forbindelse med noe annet, å hadde oppdaga at æ va gravid 2daga før legetime,så da slo æ 2 flue i ett smekk! Er i uke 18 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå