Gå til innhold

Har dere vært hos lege?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg har termin i begynnelsen av april og lurer på når jeg skal kontakte legen. Det er vel ikke vanlig å få tid før en er rundt 8 uker på vei?? Noen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Tror det er vanlig med første legebesøk en gang mellom uke 8 og 12. Har også termin i begynnelsen av april, men har ikke bestilt time enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11, men har ikke bestilt legetime ennå.

Har hvert på 2 allerede, pga prøverør ogat det er tvillinger!!

Skal kontakte fastlegen til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legen den 25 og da er jeg 12 + 0. Blir bestandig sittende å vente lenge før jeg kommer inn og er inne i 5 min.. Nei har ikke planer om å gå dit mer enn jeg må:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på første legebesøk forrige uke, da var jeg 6+5. Gjorde alt det basica da, men blodprøver, helsekort og søknad om fødeplass. Dette er første gang for meg, så jeg hadde mange spørsmål. Skal tilbake om 5 uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til legen med en gang jeg fant ut at jeg var gravid og da fikk jeg beskjed om at det var vanlig å komme til førstekontroll mellom 10ende og 12te uke.. :) Jeg er nå 9 uker på vei, og har bestilt meg time når jeg er i overkant av 12 uker.. Lykke til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i uke 6, skulle til legen i forbindelse med noe annet, å hadde oppdaga at æ va gravid 2daga før legetime,så da slo æ 2 flue i ett smekk! :) Er i uke 18 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...