Gå til innhold

Må kjøpe nytt sete til lilletuppa, men har så dårlig råd!! Ville dere kjøpt brukt og fått det sendt i posten?

Anbefalte innlegg

Vi har kjempedårlig råd..Sitter igjen med 700 kr når alt av utgifter er betalt, inkl mat o.l.

Nå er babysetet snart for lite til jenta vår på 7 mnd, og vi må kjøpe nytt. (Hun kan sikkert bruke det max et par mnd til, for hun er stor!!)

Har veldig lyst til å kjøpe Besafe Izi kid X1, men det kommer vi jo aldri til å få råd til...:-((

Derfor må vilete for å finne et pent brukt et, som er forholdsvis nytt. Men vi finner aldri noe her vi bor. Søker vi på hele landet, så øker jo sjansen, men da er vi jo livredde for at det skal få seg en trøkk under sendingen med posten!

Hva aville dere gjort?

Har ikke lyst til å kjøpe et billig-sete heller, for vi er nøye på at det skal være bra. God sidestøtte, bakovervendt/kombi, osv osv..

Hun må jo ha bilstol..??!!

Fortsetter under...

Så lenge sender pakker det inn i bobleplast og litt papp går det vel bra..!?

Jeg kjøpte barnevogn på finn på den måten, og det gikk helt fint.

Hvor bor du? Må bare spørre... har tenkt å selge storebrors Hts Besafe Royalsete.. (Et veldig godt sete som kan snus begge veier).

Men over til spm ditt.. Jeg hadde nok vært litt skeptisk til å i det hele tatt kjøpe noe usett.. Tror nok det går greit å sende sålenge det pakkes godt!

Jeg ville ikke kjøpt et brukt bilsete, men nå er jeg veldig nøye med det. Jeg er helt sikker på at de fleste som selger et brukt sete, har samvittigheten på plass og selger et som er bra.

Nå som det er stoler fra BeSafe som kan snues begge veier, er det jo mange tilsalgs av IZi Kid som bare er bakfram...kanskje dere får tak i det i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...