Gå til innhold

LITT MORO


snoopy_me

Anbefalte innlegg

Leste på skravlesiden om en som hadde lagt inn et innlegg om at hun kjedet seg og om noen kunne noen bra vitser.. Synes godt vi kunne legge inn noen vitser her også. Med mine humørsvingninger kunne jeg gjerne trenge en daglig latter eller 2. Så dersom noen kan noen morsomme vitser så fortell dem for all del.. :)

Vi trenger sikkert en god latter alle sammen her inne som er full av diverse gravidhormoner og engstelser for både det ene og det andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I samme øyeblikk lastebilen stopper på rødt lys glir en liten Nissan Micra opp på siden. Ut av bilen hopper en blondine, som løper rundt til lastebilsjåførens dør og banker på. Sjåføren veiver selvfølgelig ned vinduet for å finne ut hva dette er for noe.

 

 

– Hei. Jeg heter Lise og lasten din renner ut!

 

Lastebilsjåføren bryr seg ikke med det blondinen sier, men når han stanser i neste lyskryss glir Micraen igjen opp på siden. Blondinen hopper ut, løper rundt og banker på. Sjåføren veiver atter en gang ned vinduet.

 

 

– Hei. Jeg heter Lise og lasten din renner ut!

 

Lastebilsjåføren rister på hodet og forsetter nedover gaten. Ved det tredje lyskrysset skjer det samme igjen og sjåføren veiver ned vinduet.

 

 

– Hei. Jeg heter Lise og lasten din renner ut!

 

Når det blir grønt drar lastebilsjåføren på og rekker fram til neste lyskryss i god tid før Micraen.

 

Denne gangen hopper lastebilsjåføren ut og løper bort for å møte Micraen.

 

Han banker på vinduet til førerdøren og blondinen lukker opp.

 

 

– Hei. Jeg heter Rolf, det er mitt i januar og jeg salter veien!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blondiner ofte har blåmerker rundt navlen ?

 

Fordi blonde menn heller ikke er særlig smarte.....

 

 

Hilsen blond med blond mann....hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...