Gå til innhold

Dere med vogn-dilla...ta en titt her:o) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sittestilling så godt som 90 grader

Helst full, i alle fall nesten full liggestilling

God kalesj som skjermer for sol og vind

Lett

Enkel å klapp sammen

Ikke så digre hjul

Trehjuling

Altså....egentlig bare en GT Sport 12"....bare så synd at den ikke har den sittestillinga vi MÅ ha. Tulla skal nemlig kun sitte strak i ryggen. Dumt å sitte sånn uten støtte i flere timer.

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og svingbart og låsbart fremhjul:)

Skrevet

Den fyller kanskje alle kravene ja, men huff...en veldig dum grunn kanskje; jeg liker ikke utseendet på Teutonia!! Ikke i det heletatt:( Synes vogna er litt stor og baskete.

Et veldig godt tips i alle fall:o)

Skrevet

Hallo hallo- så klart du må velge Traxx Marlin 3!!!!

www.groovystyle.co.uk, under 3-wheelers. Bilder og fakta.

Den er SUVEREN!! Det forhjulet er etter min smak mye bedre å trille meg enn 360 graders, jeg har en vogn med det også men foretrekker definitivt traxxen sitt glidehjul. Den er super å sitte i, har en diger storebror på 2 år snart, han er over 16 kilo og 94 cm lang hvertfall, og han sitter og sover som en konge!

Ett pluss til: den er lett, superenkel å legge sammen, tar man av hjulene blir den skikkelig flat, den har stor handlekurv, den har avtagbar bøyle, super sittestilling (har hatt to teutoniaer, og sittestillingen der er noe dritt syns jeg) og ikke minst så har den så utrolig bra dekk at den trillen som en sann drøm! (OK- mange pluss til da....)

Best av alt: 2500 kroner NY! Det er en uslåelig pris for den gode vognen med veldig god kvalitet:-)

Skrevet

Ja, den har jeg sett på...må vel ned til Oslo for å få prøvd den da (bor i Trondheim).

Også lurer jeg på en ting...er det samma hjulet som var på de gamle Quinnyvognene? De var helt grusomme nemlig, om man skulle dra vogna etter seg. Hjulet svinga feil veg.

Billig var den ja, har ikke sjekka pris før jeg...det er jo positivt for en fattig student da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...