Gå til innhold

god kveld jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er eggløsningen i forhold til El slimet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men tror jeg har hørt 1-2 dager.

Skrevet

El er 1-2 dag etter at man får slim altså. Litt dårlig skrevet dette her =)

Skrevet

hm...men slimet varer jo et par tre dager....

fikk slim for et par dager siden og har det fortsatt... har eggløsningen vært reller kommer den når slimet ikke er lenger??? litt innviklet dette:)

Skrevet

bør man ha sex når el-slimet har kommet?

Ikke helt sikker på dette her:)

Skrevet

det vanlige er vel at el er siste dag med elslim, men jeg har hatt elslim også 1-2 dager etter el. har ikke hørt/sett andre som har hatt det, så jeg tror jeg er "unormal" hvis du har elslim et pat tre dager bør du ha sex på disse ja :) (jeg har elslim ofte mer enn en uke!)

Skrevet

Takk for svar:)

Var inne på doctor online, og gynekologen der skrev at man burde ha sex 6 dager før el dagen...el dagen skulle altså være den avsluttende dagen...

hm....blir ikke klok på dette jeg...trodde man også kunne bli garvid på selve el dagen og dagen etter siden egget lever i ett døgn????

Skrevet

du har rett :) 5 dager før, eldagen og dagen etter er "fruktbare dager"

Skrevet

El skjer som regel 2-3. dagen med elslim...siste dagen med elslim er som regel el!

Skrevet

tror akkurat hvor mange dager man har med elslim er veldig forskjellig fra person til person. Sist syklus hadde jeg 11 dager med el-slim, og el kom på den nest siste. Vet det er mange som har elslim mye mer enn 2-3 dager..

Skrevet

men 11 dager var litt ekstremt, selv for meg :) jeg har normalt ca 6 dager med elslim :)

Skrevet

Dette er normalen da....sier ikke at alle har det sånn :o)

Skrevet

ok :) vet ikke helt hva som er normalt, men begynner å sjønne at jeg bør si "ja, jeg har mye utflod" når legen min spør :) har alltid svar "hvordan skal jeg vite det? vet jo ikke hva som er normalt.. bruker jo ikke akkurat sammenlikne mengde utflod i garderoben eller no!" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...